Nieuwste Reviews

Grando - Lekkages

0

Review:
Nadat Grando de badkamer had aangelegd traden al snel lekkages op in slaap en woonkamer. Na bijna vier jaar is Grando er niet in geslaagd om de lekkages op te lossen.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Geen praktische kennis

K. Vermeul beveelt Grando NIET aan bij vrienden/bekenden

Keuken Sale - lange adem nodig

0

Review:
Wij hebben een keuken besteld, en daarna is geen afspraak nagekomen. Eerst werd de keuken 4 weken later geinstalleerd dan was afgesproken, en daarna moesten we niet 2 maar 6 weken wachten op het blad. Kortom zeer slecht, wij raden iedereen aan om hier geen keuken te kopen tenzij je graag voorgelogen wordt

E Martens beveelt Keuken Sale NIET aan bij vrienden/bekenden

Yro Keukens en badkamers - zeer tevreden over yro

0

Review:
wij hebben een woonvloer, keuken en schuifpui door yro laten monteren, en zeer tevreden,

Sterke punten:
flexibel , goede prijs, monteur die in dienst zijn bij het bedrijf,
en alles kunnen monteren e.d.

Zwakke punten:
ik heb dit niet kunnen vinden,

de korte beveelt Yro Keukens en badkamers aan bij vrienden/bekenden

Reddy Keukens - Waardeloze nazorg na slordige installatie

0

Review:
Barsten en scheuren in het werkblad zijn ontstaan door montagefouten, waarvan ik een rapport heb van een externe partij. Eerste melding hierover 4 jaar geleden gemaakt, inmiddels nadat er nog meer fouten zijn gemaakt door Reddy Keukens Helmond, is het nog steeds NIET opgelost. Schandalige nazorg service!

Sterke punten:
Bij verkoop lijkt alles te kunnen en wordt er heel vriendelijk gedaan

Zwakke punten:
Waardeloze nazorg, inmiddels 4 jaar later is het nog steeds niet opgelost!

Ramon beveelt Reddy Keukens NIET aan bij vrienden/bekenden

Reddy Keukens - Waardeloze nazorg na slordige installatie met scha

0

Review:
Barsten en scheuren in het werkblad zijn ontstaan door montagefouten, waarvan ik een rapport heb van een externe partij. Eerste melding hierover 4 jaar geleden gemaakt, inmiddels nadat er nog meer fouten zijn gemaakt door Reddy Keukens Helmond, is het nog steeds NIET opgelost. Schandalige nazorg service!

Sterke punten:
Bij verkoop lijkt alles te kunnen en wordt er heel vriendelijk gedaan

Zwakke punten:
Waardeloze nazorg, moet zelf iedere keer vragen hoe het staat met mijn klacht, inmiddels 4 jaar later is het nog steeds niet opgelost!

Ramon beveelt Reddy Keukens NIET aan bij vrienden/bekenden

Reddy Keukens - Waardeloze nazorg na slordige installatie met scha

0

Review:
December 2013 heb ik mijn keuken uitgezocht bij Reddy Keukens in Helmond. Zoals je mag verwachten voelde ik mij serieus genomen bij de aanschaf van mijn keuken van een kleine €20.000 februari 2014 is de keuken geleverd en geïnstalleerd. Een paar maanden later bleek dat ik schimmelvorming had bij de aansluiting van de vaatwasserkraan. Niet goed aangedraaid, alsnog gedaan en na het drogen van de vochtplek is na 2 maanden ongeveer de muur opnieuw gestuct, prima opgelost dus. Anderhalf jaar na ingebruikname van de keuken heb ik een barst geconstateerd in het keramische aanrechtblad. Reddy stuurt de leverancier van het blad om te beoordelen wat er aan de hand is. 6 maanden later nog steeds niks gehoord over de afhandeling van deze klacht. Toch maar eens zelf gebeld met leverancier van het blad. Die gaf aan richting Reddy Helmond te hebben terug gekoppeld. Ik had nooit meer wat van Reddy vernomen. Conclusie, het was mijn eigen fout dat het blad was gebarsten, ik zou er op gestaan of gezeten hebben, anders had het blad niet kunnen barsten. Bewijs dan maar eens dat je dat niet hebt gedaan. Omdat het een barst betreft die niet heel zichtbaar is, heb ik het erbij laten zitten. Januari 2017, inmiddels twee en half jaar gelden, er zijn scheuren/barsten ontstaan in mijn kookeiland tussen de uitsparingen in het blad waar mijn Pittcoocking unit in is gemonteerd. De leverancier van Pittcooking komt langs en schrijft een rapport dat er verschillende montagefouten zijn gemaakt. Er gebeurt vervolgens lange tijd niks. Als ik niet zelf met Reddy bel of mail, hoor ik niks meer. De fabrikant van het blad (Dekker) komt ook weer kijken. Dekker zegt weer dat het niet hun fout is en een Reddy medewerker die mee is, zegt ook dat het niet hun fout is. Uiteindelijk is het blad toch vervangen, maar bij verwijdering van het kapotte blad is een keramische zijwand, waar het blad op leunt flink beschadigd. Tevens blijkt het nieuw blad een halve centimeter dunner waardoor nu een gapend gat zit tussen het blad en de smetplint. Reddy zegt dat er een nieuwe zijwand komt, omdat deze zo beschadigd is. Ik dring erop aan dat ook wat aan het gapende gat moet worden gedaan. Wederom hoor ik maanden niks en moet ik zelf weer contact opnemen. 'Oh', wordt er gezegd, 'is het nog niet opgelost?" Nee, en wat blijkt, de zijwand is nog niet eens besteld. Weer maanden later komt Reddy met de fabrikant van het blad Dekker met een nieuwe zijwand. Wat blijkt, ook dit is een halve cm dunner waardoor ik nu naast een gapend gat met de smetplint ook nog een oversteek van het blad heb. Het moet worden opgelost zeg ik en dat vinden beide heren ook. Echter vinden ze beide niet dat ze iets verkeerd hebben gedaan. Inmiddels is dat nog steeds niet gebeurd, Reddy schermt iedere keer dat Dekker over de brug moet komen, maar ik heb natuurlijk de keuken bij Reddy gekocht en ik heb niks met hun leverancier te maken. Inmiddels is het nog steeds niet opgelost en ligt het aanrechtblad van het keukeneiland al anderhalf jaar los op de zijwand die ook los staat en moet ik mijn kookeiland regelmatig recht duwen om te voorkomen dat het geheel in elkaar dondert. Van Reddy hoor ik nog steeds niks en ik heb dan na bijna 4 jaar aan klachten die niet zijn opgelost, over een keuken die 5 en half jaar oud is, mijn rechtsbijstand verzekering ingeschakeld. Ben er nu helemaal klaar mee, schandalig nazorg van Reddy Helmond. Ik zal dan ook niemand aanraden om hier zijn/haar keuken aan te schaffen.

Sterke punten:
Bij verkoop lijkt alles te kunnen en wordt er heel vriendelijk gedaan

Zwakke punten:
Waardeloze nazorg, moet zelf iedere keer vragen hoe het staat met mijn klacht, inmiddels 4 jaar later is het nog steeds niet opgelost!

Ramon beveelt Reddy Keukens NIET aan bij vrienden/bekenden

Bemmel & Kroon - Oplevering na 32 ipv 10 weken, beroerde naservice

0

Review:
Op 24 november 2018 een keuken besteld. Kosten ruim € 15.000. Keuken werd op 18 februari 2019 geplaatst. De uiteindelijke oplevering was op 3 juli 2019. Er waren diverse gebreken: beschadigde kast, verkeerde kleur greeplijsten, verkeerde kleur ladefront, verkeerde kleur plinten, ontbrekend bevestigingsmateriaal, ontbrekend rooster in een plint en nog afstelwerkzaamheden etc. Door onzorgvuldigheid aan de kant van BenK zijn tot drie keer toe de verkeerde producten bij ons afgeleverd. Er wordt kennelijk niet in het magazijn gecheckt of de juiste spullen worden doorgestuurd. De levering van de keuken duurde 10 weken, maar het herstelwerk duurde ruim 20 weken. Hierbij moesten we er zelf continu achteraan gaan. Het heeft ons onnodig extra velofdagen gekost en we kijken nog steeds tegen een beschadigde kast aan. Op mijn klacht werd in eerste instantie niet gereageerd. Pas na een berichtje op FB kreeg ik bericht terug. Als ‘compensatie’ heb ik een dinerbon ontvangen van wel €50. Een bon van €50 om uit eten te gaan met mijn gezin; ik vrees dat we dit niet gaan redden zonder nog meer aanvullende kosten te moeten maken, zeker gelet de deelnemende restaurants. Lang verhaal kort: BenK is alleen aan te raden als alles in een keer goed gaat. Naservice en communicatie zijn belabberd.

Sterke punten:
Prijs voor apparatuur

Zwakke punten:
Slechte aftersale service en communicatie

Mirjam beveelt Bemmel & Kroon NIET aan bij vrienden/bekenden

Keuken Kampioen - nieuwe keuken met defecte apparatuur

0

Review:
Bij oriëntatie voor een keuken hebben we besloten om de keuken meteen te kopen en niet naar een andere leverancier te gaan, zoals we onszelf hadden voorgenomen! Het gesprek was naar volle tevredenheid, alsmede het aanbod.

Het plaatsen van onze gloednieuwe keuken vond plaats op een donderdag. Op zaterdag de oven in gebruik genomen, deze maakte rare geluiden. Het weekend erop wilden we wederom de oven gebruiken maar deze gaf de geest. Dit leek me nog geen probleem, het geleverde product werkt niet naar behoren en zal wel vervangen worden, hij is tenslotte gloednieuw!

De oplossing van de keukenkampioen is om een monteur te sturen??? Ik koop dus een nieuw apparaat dat nog niet is gebruikt en dat moet dus voor ingebruikname gerepareerd worden?? Ik vind dit een uitermate slechte beslissing van de keukenkampioen die pretenderen 100% service te geven. Garantie tot aan de deur lijkt me. Er mag redelijkerwijs vanuit gegaan worden dat dit apparaat al mankementen had bij aflevering. Een monteur stuur je als het apparaat reeds enige tijd in gebruik is, niet bij een aankoop!

We hebben een klacht ingediend bij de klantenservice, op een antwoord wachten we nog steeds. Alle fatsoensnormen gooien ze dus ook overboord!

Wel kregen we antwoord op een review. De keukenkampioen had al meerder malen contact met ons gehad...NOT... het contact dat we hebben gehad waren onze eigen telefoontjes naar de klantenservice waarin we verzochten om de oven te vervangen. Tevens via het review kregen we te horen dat de keukenkampioen bij het standpunt blijft: Dus; koop bij ons maar een nieuwe oven die niet werkt, dan laten we hem even maken. We gaan de oven niet vervangen voor een nieuwe. Klaar is Kees. Hier moeten wij dus blij mee zijn.

Een service van niks!!!!


Sterke punten:
De verkoper in Rotterdam was een aardige jonge man. Het gesprek daar hebben we als prettig ervaren.

De monteur was een ZZP-er, niet in dienst van keukenkampioen, heeft keurig werk geleverd.

Zwakke punten:
garantie tot de deur!!! slechte service, whirlpool kan dus zijn defecte materiaal via de keukenkampioen alsnog kwijt! ze vergeten te melden in het verkoopgesprek dat er meteen een monteur meekomt om je defect aangekochte spullen te repareren!!!

KeukenConcurrent - Prima ontwerp, daarna alleen maar drama

0

Review:
Het ontwerp van de keuken is goed. Ik had zelf wat kleine dingetjes anders gedaan, maar 99% van de wensen is gerealiseerd.

Maar de montage en schadeafhandeling is DRAMATISCH. Bij montage veel schade aan muren, waarbij een lullig bod gedaan om de schade mee te herstellen (afkopen is sneller dan zelf een vakman sturen), waarop we zelf een tegenbod gedaan hebben dat wel geaccepteerd werd (werkelijke kosten obv offertes).

De montage van de keuken is ook dramatisch. Verkeerde oven geleverd, krommen deuren op de koel-vriescombinatie, plinten die verkeerd gezaagd en gemonteerd zijn, klemmende lades, slecht kitwerk... Schouwtje bouwen rond de afzuigkap kunnen ze al helemaal niet, terwijl het een bijna kant-en-klaar pakket is! Muur vol gaten en alles zelf opnieuw mogen doen.
Er zijn inmiddels 2 monteurs van keukenconcurrent geweest voor het nodige herstelwerk. We zijn 4 maanden verder. De Bouwvak komt er aan. Ik ben benieuwd of het lukt om voor de Bouwvak alles opgelost te hebben.

Sterke punten:
Ontwerp van de keuken is goed

Zwakke punten:
De "goede" monteurs kunnen nog niets,
Flink gezeik over schade,
Aftersales duurt heel erg lang

JS beveelt KeukenConcurrent NIET aan bij vrienden/bekenden

Aswa Keukens - ASWA: meer dan een deal sluiten!

0

Review:
ASWA Dordrecht. Schitterende materialen en keuzes in afwerking. Prima uitleg verschillende apparatuur. Een ontwerp gemaakt door Maarten Bakker waar je zelf nooit op gekomen zou zijn. Alle info en tekeningen vrijblijvend per mail verzonden. We zijn totaal drie keer teruggekomen na maken afspraak om weloverwogen tot een goede keuze te komen. Geen moment pressie ervaren een handtekening te moeten zetten. Wel betrokken verkoper die bijna overal op wist te antwoorden en daar waar hij het niet wist op zoek ging naar oplossingen en antwoorden. Vandaag de handtekening gezet onder een uitgebreide, gespecificeerde offerte. Nu wachten op de levering en montage. We hebben er zin in.

Sterke punten:
Maarten Bakker heeft uitgebreid de tijd genomen voor ons een droomkeuken samen te stellen.
Tekening, prijzen, specificatie per mail geheel vrijblijvend toegezonden gekregen.
Niks geen kleine letters en enorme kortingen en ongeloofwaardige aanbiedingen.

Zwakke punten:
Na sluiten koop geen kleurstaaltjes meegekregen. Wel mogelijkheid twee dagen staaltjes te komen lenen.

Lindhout beveelt Aswa Keukens aan bij vrienden/bekenden