Nieuwste Reviews

Tinnemans Keukens - Goede kwaliteit maar let wel zelf goed op

0

Review:
Bijna 6 jaar geleden keuken bij hen gekocht. Als leek ga je af op advies en goed advies geeft je inzicht in zaken waar je zelf niet aan denkt. Maar later kom je achter dingen die een goeie adviseur had moeten vertellen. Formuis is met zijkant tegen muur geplaats, met wokbrander linksonder. Een beetje wok past dus niet en met grwone pannen zit je ook tegen die muur te spetteren. Aanrecht loopt met haakse bocht door tegen andere muur. Door de hoek en gewone kastjes onder het blad missen we een groot deel als kastruimte. Adviseur had ons kunnen wijzen op speciale kasten of andere oplossingen die gebruik maken van deze loze ruimte. Vastwasser heeft sinds plaatsing al iets voorover geheld. Paneel steekt boven dus iets uit van kastdeur erlangs. Klopt dat we dit direct hadden moeten aangeven. Maar je ziet het als klein detail en gaat je er later toch meer aan ergeren. Zelf hrb ik getracht het te herstellen maar het blijkt dat de stelsteun aan achterkant niet goed werkt of dolgedraaid is. Afzuigkap maakt gewoon veel geluid twijfel of hij wel goed genoeg afzuigt. Ook gaan ongeveer elke 3 maanden wel 1 van de twee lampen stuk.

Kortom matige kwaliteit en zorg van Tinnemans tterwijl we er eigenlijk heengingen voor kwaliteit.

Sterke punten:
Goede kwaliteit keukens

Zwakke punten:
- redelijk prijzig
- advies blijkt in ieder geval bij ons zeer onvoldoende. Wij kregen met praktische verrassingen te maken.
- zodra verkoop rond is en gels binnen, lijkt de service ook afgelopen te zijn.

Derickx beveelt Tinnemans Keukens NIET aan bij vrienden/bekenden

Asto - Ervaring bij Asto

0

Review:
Tijdens ons bezoek aan de showroom werd ons een geschatte prijs van de keuken genoemd. Naar aanleiding hiervan maakten we een vervolgafspraak. Toen bleek de keuken 10.000 euro duurder dan geschat. De verkoper gaf, toen wij onze verbazing uitspraken, aan dat zijn geschatte prijs gelijk was aan het budget dat wij zouden hebben genoemd voor de keuken. Toen we vertelden nooit een budget te hebben genoemd, bleef hij in eerste instantie dit wel als argument aandragen. Later gaf hij aan in zijn optelsom, die hij had gemaakt voor de geschatte prijs, een fout te hebben gemaakt. Er zou ‘een komma’ verkeerd hebben gestaan in het document dat hij gebruikte voor zijn schatting. Daardoor viel de werkelijke prijs ineens 10.000 euro duurder uit, terwijl (als zijn verhaal al zou kloppen) dit 13.000 euro had moeten zijn.

Er kwamen geen excuses. Wij waren ons vertrouwen kwijt en hebben besloten elders verder te zoeken naar een keuken.

Jansen beveelt Asto NIET aan bij vrienden/bekenden

Yro Keukens en badkamers - badkamer en toilet

0

Review:
ik heb een nieuwe badkamer en toilet gekocht inclusief slopen van de oude ruimtes en het installeren van de nieuwe tegels toilet en bad meubel

Sterke punten:
klant vriendelijk super bekwame monteurs met kennis van zaken en het geven van tips en meedenken in oplossingen

Zwakke punten:
heb ik niet kunnen vinden

ab stoker beveelt Yro Keukens en badkamers aan bij vrienden/bekenden

Huizenga Keukenstyle - Slecht personeel

0

Review:
Helaas, het kon zo mooi zijn.
Keuken bij huizenga gekocht, in eerste instantie wat opstart problemen met levering. Deze zijn na 6 weken langer wachten op mijn keuken opgelost. Vervolgens schade aan keuken binnen garantie termijn. Dit werd eerst niet serieus genomen, na heftig mail en bel verkeer belt de eigenaar mij op. Het word opgelost en hij bracht een flesje wijn als excuses. Excuses aanvaard. Vervolgens weer binnen garantie termijn een kastje dat aanloopt. Na telefonisch contact 2 weken stil. Weer gebeld, antwoord ik zal de monteur nog een keer op de hoogte stellen om contact op te nemen. Weer een week later met radiostilte.

Nu maar weer de eigenaar een mailtje gestuurd dat het alweer 3 weken duurt en er nog steeds geen initiatief is vanuit huizenga keukens

Ik hoop dat hij er wat aan gaat doen want het personeel neem ik daar niet meer serieus en helaas zij hun klanten niet

Zwakke punten:
Geen aftersales.
Geen oprechte interesse in de klant
Zodra keuken verkocht is, word de klant opzettelijk genegeerd in de hoop dat deze zijn problemen met de keuken anders oplost

Dennis beveelt Huizenga Keukenstyle NIET aan bij vrienden/bekenden

Yro Keukens en badkamers - Tevreden over resultaat en over de samenwerking

0

Review:
Een mooie nieuwe keuken, resultaat zoals verwacht en afgesproken. De hobbels in het proces samen goed opgelost. Keukenmonteur die meedenkt en goed overlegt.

Sterke punten:
Heldere afspraken. Goede en snelle communicatie. Vakbekwame monteur, prima overleg, snel, nauwkeurig, gericht op onze wensen.

Zwakke punten:
Geen

Fam. Withaar beveelt Yro Keukens en badkamers aan bij vrienden/bekenden

Badkamer-Outlet - Keuken

0

Review:
Keurig geholpen bij onze nieuwe keuken,meerdere malen geweestom het eea aan te passen, ze bleven vriendelijk. Na de definitieve beslissing keuken besteld en 2 maand later werd hij keurig geplaatst! Super bedankt

Sterke punten:
Geduldigen blijven vriendelijk

Mevrouw Kl beveelt Badkamer-Outlet aan bij vrienden/bekenden

Yro Keukens en badkamers - Super vloer en keuken!

0

Review:
De bouw duurde veel langer dan gepland waardoor we een paar keer moesten schuiven qua planning leggen vloer en plaatsen keuken. YRO was daarin heel flexibel en heeft flink gepuzzeld om ons te helpen. De vloer is prachtig en heel netjes gelegd en ook de keuken is heel mooi en netjes geplaatst. Wij zijn prima geadviseerd en goed te woord gestaan.

Sterke punten:
Flexibel

H. Mulders beveelt Yro Keukens en badkamers aan bij vrienden/bekenden

Yro Keukens en badkamers - Blij met yro

0

Review:
Mooie keuken. Badkamer. En toilet. Diverse verbouw werkzaamheden. Goed advies goed team monteurs. Niets is teveel. Top zaak

A bos beveelt Yro Keukens en badkamers aan bij vrienden/bekenden

I-KOOK - Mooi keuken, maar zeer slechte service

0

Review:
In eerste instantie werden we goed geholpen door Rachid Haddouch. We hebben er dan ook een mooie keuken aan over gehouden met goed apparatuur. Maar de service was meerdere malen ondermaats:

1) bij opvragen van technische tekening voor onze aannemer, geven ze eerst niet thuis (3 keer gehoord dat we zouden worden teruggebeld en dan niks horen). Uiteindelijk sturen ze de tekening van een andere keuken(!).
2) Ik vroeg telefonisch aan i-kook hoelaat de monteur zou komen en krijg 9 uur te horen. Aangezien wij er nog niet woonden, heb ik speciaal iemand geregeld die er zou zijn. Belde de monteur me boos op om half 8, vragen waar ik was....
3) Monteur wil de barplank bevestigen. Ik vraag hen de barplaat op maat te zagen en krijg te horen dat dat niet kan. Dat had i-Kook moeten doen. Maar Rachid gaf aan dat ze standaard 1 meter brede barplanken meegeven die de monteur dan op maat zaagt. Als ik Rachid daarmee confronteer zegt hij dat ik het verkeerd heb begrepen. En ik mocht weer lappen voor een nieuwe barplank op maat.
4) Rachid wist bij de verkoop dat we een afzuigkap met filter nodig hadden. Maar die zat er niet bij. Hij wilde er wel een filter voor mij bestellen tegen meerkosten uiteraard. Bij het monteren hiervan kwam ik erachter dat hij de verkeerde filter heeft besteld voor mij.

Conclusie: De keuken zelf is wel oke, maar Rachid heeft het toch meermaals verprutst.

Sterke punten:
mooie keuken

Zwakke punten:
slechte service
niet eerlijke verkoper (Rachid)

Leon beveelt I-KOOK NIET aan bij vrienden/bekenden

Keuken Kampioen - DRAMA

0

Review:
Zomer 2017 hebben wij een keuken (lage kasten, hoge kasten en een spoeleiland) gekocht bij de Keuken Kampioen te Tiel. Helaas hadden ze de keuken niet in de door ons gewenste kleur staan en daarom hebben we onze keuze gebaseerd op een enkel frontje wat ze daar hadden staan. Na een prijsonderhandeling (erg dwingende houding van de verkoper, maar goed de prijs werd voor ons acceptabel) en specifiek gevraagd te hebben of de keuken geleverd zou worden zoals het getoonde frontje, hebben we het koopcontract ondertekend.

Eind oktober werd de keuken geleverd en begin november heb ik de keuken uitgepakt om te gaan plaatsen (plaatsen in eigen beheer). Direct bij het uitpakken valt op dat: a) de panelen voor het eiland, de zichtzijde van een van de hoge kasten, de plinten en de passtroken mat zijn ipvhet door ons bestelde hoogglans b) alle frontjes/deurtjes in meer en mindere mate krom zijn, c) de plankdragers ontbreken. Direct, nog binnen de tijd om te reclameren, maken we hier melding van. Ons wordt verzocht om melding te doen bij het hoofdkantoor en dat doen we dan ook.

Een periode van bijna drie weken volgt waarin we meermaals foto's moeten toesturen en achter de KK aan moeten bellen (want toezeggingen dat zij ons gaan bellen worden niet nagekomen) voordat wordt toegegeven dat het geleverde inderdaad niet is zoals aan ons verkocht. Er wordt toegezegd dat er hoogglanspanelen en nieuwe fronten geleverd zullen gaan worden.
Ondanks de toezegging (alles telefonisch, niks via de mail) dat we gebeld gaan worden over een leverdatum horen we niks, dus eind december bellen we zelf maar weer eens en krijgen een leverdatum door 3e week januari. Echter worden we 4 dagen voor geplande datum gebeld dat de levering niet door zal gaan, nieuwe datum is nog niet bekend. Na meerdere telefoontjes van onze kant uit wordt er aangegeven dat de levering deels zal geschieden, panelen wel, deuren niet.
Een paar dagen later mogen we de panelen dan ontvangen en constateren direct dat de kleur volledig afwijkend is van fronten en dat niet alle maatvoering juist is. Direct reclameren we weer en inschakeling van rechtsbijstand en een ingebrekestelling volgt.

Om een te lang verhaal te voorkomen en om geen gedetailleerde weergave te hoeven doen van de volledige non-communicatieve en arrogante houding van de klanten 'service', het vervolg samengevat.

Toegegeven wordt dat ze de panelen niet in de exacte zelfde hoogglans te kunnen leveren, we doen een concessie en accepteren de panelen/plinten/passtroken in mat. Deze ontvangen worden deels opnieuw geleverd ('oude' panelen waren deels gebruikt voor tijdelijke plaatsing van de keuken).
Eind feb., de nieuwe fronten worden geleverd, de kleur wijkt af van de eerdere fronten en de afwerking lijkt wel een lachspiegel ipv strak hoogglans. weer reclameren we en moeten ze eerst in conclave met de leverancier voordat ze toegeven dat het fout is.
Deze week (begin april) worden opnieuw fronten geleverd en wederom constateren we een kleurverschil en een brakke afwerking. Wederom reclameren we en wederom non-reactie/communicatie vanuit KK.

Ongeveer 6 maanden en 4 leveringen verder en we hebben dus nog steeds geen keuken geleverd gekregen zoals we overeengekomen met KK (zelfs ondanks dat we al concessies hebben gedaan).

We hebben het vandaag uit handen gegeven aan de advocaat van de rechtsbijstand en zijn heel benieuwd hoe dit in vredesnaam ooit opgelost gaat worden.

Het is in ieder geval voor ons duidelijk dat we NOOIT meer een aankoop doen bij de Keuken Kampioen / Mandemakers Groep en zullen dat ook een ieder afraden.

Sterke punten:
nvt

Zwakke punten:
Maximaal incompetent en een volledig non-communicatieve en arrogante klanten 'service'.

Joris beveelt Keuken Kampioen NIET aan bij vrienden/bekenden