Nieuwste Reviews

Huizenga Keukenstyle - Slecht personeel

0

Review:
Helaas, het kon zo mooi zijn.
Keuken bij huizenga gekocht, in eerste instantie wat opstart problemen met levering. Deze zijn na 6 weken langer wachten op mijn keuken opgelost. Vervolgens schade aan keuken binnen garantie termijn. Dit werd eerst niet serieus genomen, na heftig mail en bel verkeer belt de eigenaar mij op. Het word opgelost en hij bracht een flesje wijn als excuses. Excuses aanvaard. Vervolgens weer binnen garantie termijn een kastje dat aanloopt. Na telefonisch contact 2 weken stil. Weer gebeld, antwoord ik zal de monteur nog een keer op de hoogte stellen om contact op te nemen. Weer een week later met radiostilte.

Nu maar weer de eigenaar een mailtje gestuurd dat het alweer 3 weken duurt en er nog steeds geen initiatief is vanuit huizenga keukens

Ik hoop dat hij er wat aan gaat doen want het personeel neem ik daar niet meer serieus en helaas zij hun klanten niet

Zwakke punten:
Geen aftersales.
Geen oprechte interesse in de klant
Zodra keuken verkocht is, word de klant opzettelijk genegeerd in de hoop dat deze zijn problemen met de keuken anders oplost

Dennis beveelt Huizenga Keukenstyle NIET aan bij vrienden/bekenden

Yro Keukens en badkamers - Tevreden over resultaat en over de samenwerking

0

Review:
Een mooie nieuwe keuken, resultaat zoals verwacht en afgesproken. De hobbels in het proces samen goed opgelost. Keukenmonteur die meedenkt en goed overlegt.

Sterke punten:
Heldere afspraken. Goede en snelle communicatie. Vakbekwame monteur, prima overleg, snel, nauwkeurig, gericht op onze wensen.

Zwakke punten:
Geen

Fam. Withaar beveelt Yro Keukens en badkamers aan bij vrienden/bekenden

Badkamer-Outlet - Keuken

0

Review:
Keurig geholpen bij onze nieuwe keuken,meerdere malen geweestom het eea aan te passen, ze bleven vriendelijk. Na de definitieve beslissing keuken besteld en 2 maand later werd hij keurig geplaatst! Super bedankt

Sterke punten:
Geduldigen blijven vriendelijk

Mevrouw Kl beveelt Badkamer-Outlet aan bij vrienden/bekenden

Yro Keukens en badkamers - Super vloer en keuken!

0

Review:
De bouw duurde veel langer dan gepland waardoor we een paar keer moesten schuiven qua planning leggen vloer en plaatsen keuken. YRO was daarin heel flexibel en heeft flink gepuzzeld om ons te helpen. De vloer is prachtig en heel netjes gelegd en ook de keuken is heel mooi en netjes geplaatst. Wij zijn prima geadviseerd en goed te woord gestaan.

Sterke punten:
Flexibel

H. Mulders beveelt Yro Keukens en badkamers aan bij vrienden/bekenden

Yro Keukens en badkamers - Blij met yro

0

Review:
Mooie keuken. Badkamer. En toilet. Diverse verbouw werkzaamheden. Goed advies goed team monteurs. Niets is teveel. Top zaak

A bos beveelt Yro Keukens en badkamers aan bij vrienden/bekenden

I-KOOK - Mooi keuken, maar zeer slechte service

0

Review:
In eerste instantie werden we goed geholpen door Rachid Haddouch. We hebben er dan ook een mooie keuken aan over gehouden met goed apparatuur. Maar de service was meerdere malen ondermaats:

1) bij opvragen van technische tekening voor onze aannemer, geven ze eerst niet thuis (3 keer gehoord dat we zouden worden teruggebeld en dan niks horen). Uiteindelijk sturen ze de tekening van een andere keuken(!).
2) Ik vroeg telefonisch aan i-kook hoelaat de monteur zou komen en krijg 9 uur te horen. Aangezien wij er nog niet woonden, heb ik speciaal iemand geregeld die er zou zijn. Belde de monteur me boos op om half 8, vragen waar ik was....
3) Monteur wil de barplank bevestigen. Ik vraag hen de barplaat op maat te zagen en krijg te horen dat dat niet kan. Dat had i-Kook moeten doen. Maar Rachid gaf aan dat ze standaard 1 meter brede barplanken meegeven die de monteur dan op maat zaagt. Als ik Rachid daarmee confronteer zegt hij dat ik het verkeerd heb begrepen. En ik mocht weer lappen voor een nieuwe barplank op maat.
4) Rachid wist bij de verkoop dat we een afzuigkap met filter nodig hadden. Maar die zat er niet bij. Hij wilde er wel een filter voor mij bestellen tegen meerkosten uiteraard. Bij het monteren hiervan kwam ik erachter dat hij de verkeerde filter heeft besteld voor mij.

Conclusie: De keuken zelf is wel oke, maar Rachid heeft het toch meermaals verprutst.

Sterke punten:
mooie keuken

Zwakke punten:
slechte service
niet eerlijke verkoper (Rachid)

Leon beveelt I-KOOK NIET aan bij vrienden/bekenden

Keuken Kampioen - DRAMA

0

Review:
Zomer 2017 hebben wij een keuken (lage kasten, hoge kasten en een spoeleiland) gekocht bij de Keuken Kampioen te Tiel. Helaas hadden ze de keuken niet in de door ons gewenste kleur staan en daarom hebben we onze keuze gebaseerd op een enkel frontje wat ze daar hadden staan. Na een prijsonderhandeling (erg dwingende houding van de verkoper, maar goed de prijs werd voor ons acceptabel) en specifiek gevraagd te hebben of de keuken geleverd zou worden zoals het getoonde frontje, hebben we het koopcontract ondertekend.

Eind oktober werd de keuken geleverd en begin november heb ik de keuken uitgepakt om te gaan plaatsen (plaatsen in eigen beheer). Direct bij het uitpakken valt op dat: a) de panelen voor het eiland, de zichtzijde van een van de hoge kasten, de plinten en de passtroken mat zijn ipvhet door ons bestelde hoogglans b) alle frontjes/deurtjes in meer en mindere mate krom zijn, c) de plankdragers ontbreken. Direct, nog binnen de tijd om te reclameren, maken we hier melding van. Ons wordt verzocht om melding te doen bij het hoofdkantoor en dat doen we dan ook.

Een periode van bijna drie weken volgt waarin we meermaals foto's moeten toesturen en achter de KK aan moeten bellen (want toezeggingen dat zij ons gaan bellen worden niet nagekomen) voordat wordt toegegeven dat het geleverde inderdaad niet is zoals aan ons verkocht. Er wordt toegezegd dat er hoogglanspanelen en nieuwe fronten geleverd zullen gaan worden.
Ondanks de toezegging (alles telefonisch, niks via de mail) dat we gebeld gaan worden over een leverdatum horen we niks, dus eind december bellen we zelf maar weer eens en krijgen een leverdatum door 3e week januari. Echter worden we 4 dagen voor geplande datum gebeld dat de levering niet door zal gaan, nieuwe datum is nog niet bekend. Na meerdere telefoontjes van onze kant uit wordt er aangegeven dat de levering deels zal geschieden, panelen wel, deuren niet.
Een paar dagen later mogen we de panelen dan ontvangen en constateren direct dat de kleur volledig afwijkend is van fronten en dat niet alle maatvoering juist is. Direct reclameren we weer en inschakeling van rechtsbijstand en een ingebrekestelling volgt.

Om een te lang verhaal te voorkomen en om geen gedetailleerde weergave te hoeven doen van de volledige non-communicatieve en arrogante houding van de klanten 'service', het vervolg samengevat.

Toegegeven wordt dat ze de panelen niet in de exacte zelfde hoogglans te kunnen leveren, we doen een concessie en accepteren de panelen/plinten/passtroken in mat. Deze ontvangen worden deels opnieuw geleverd ('oude' panelen waren deels gebruikt voor tijdelijke plaatsing van de keuken).
Eind feb., de nieuwe fronten worden geleverd, de kleur wijkt af van de eerdere fronten en de afwerking lijkt wel een lachspiegel ipv strak hoogglans. weer reclameren we en moeten ze eerst in conclave met de leverancier voordat ze toegeven dat het fout is.
Deze week (begin april) worden opnieuw fronten geleverd en wederom constateren we een kleurverschil en een brakke afwerking. Wederom reclameren we en wederom non-reactie/communicatie vanuit KK.

Ongeveer 6 maanden en 4 leveringen verder en we hebben dus nog steeds geen keuken geleverd gekregen zoals we overeengekomen met KK (zelfs ondanks dat we al concessies hebben gedaan).

We hebben het vandaag uit handen gegeven aan de advocaat van de rechtsbijstand en zijn heel benieuwd hoe dit in vredesnaam ooit opgelost gaat worden.

Het is in ieder geval voor ons duidelijk dat we NOOIT meer een aankoop doen bij de Keuken Kampioen / Mandemakers Groep en zullen dat ook een ieder afraden.

Sterke punten:
nvt

Zwakke punten:
Maximaal incompetent en een volledig non-communicatieve en arrogante klanten 'service'.

Joris beveelt Keuken Kampioen NIET aan bij vrienden/bekenden

Yro Keukens en badkamers - Mijd Yro Keukens en badkamers!!

0

Review:
Betrof o.a. aanschaf en plaatsen van nieuwe keuken. Wat 3 weken had mogen duren, is een 4 maanden durend drama geworden. Maten onjuist opgenomen, aanbetaling onjuist verwerkt, telfouten, communiceerden onderling totaal niet, kwamen 3 weken achtereen zonder uitleg niet opdagen, onjuiste/beschadigde leveringen, monteurs moesten elkaars fouten herstellen. Werkelijk alles wat ook maar mis kon gaan, ging daar mis. En om dat allemaal 'goed' te praten, werd de ene leugen met de andere aan elkaar gerijgd, in niet zelden dreigende, taalkundig bedenkelijke en onbeschofte emails, waarbij ik als klant voortdurend de schuld van alles kreeg. Eens maar nooit weer en ik zie het als mijn morele verplichting om anderen tegen dat bedrijf in bescherming te nemen, waar dat ook maar mogelijk is. Ik denk trouwens dat dit zich in de toekomst vanzelf wel oplost!

R. Hakvoor beveelt Yro Keukens en badkamers NIET aan bij vrienden/bekenden

Sanisale - Geen werkende douche, geen verantwoordelijkheid

0

Review:
In januari 2017 hebben wij een badkamer gekocht bij Sani Sale Den Bosch. Het is nu een jaar later en we kampen nog steeds met een niet werkende thermostaat. Daar zijn we niet blij mee. We zijn nu 4 thermostaten verder, 3 bezoeken van Korver Holland (leverancier Sani Sale), ettelijke opgenomen verlofuren, vele inspecties, vele belletjes, inschakelen van onafhankelijke loodgieter en kosten voor improvisatie douche verder, maar nog steeds geen werkende thermostaat en douche.
Al om al, houden een onbetrouwbaar, onverantwoordelijk en onvervuld gevoel aan dit hele traject met SaniSale Den Bosch. Het is geen partij die verantwoordelijk is en zorgt dat de klant verholpen is. Ze zijn niet proactief en eigenaar van het probleem van de klant en komen hun beloftes niet na. We zijn vermoeid na alle belletjes, getrek en geduw, alle opgenomen verlof uren ten behoeve van inspectie en hopeloze pogingen om actie in deze zaak te krijgen. Zodoende deze gegronde klacht, met de intentie een verschil te maken in hun service voor toekomstige klanten. Op dit moment gaan we nieuw binnenwerk bestellen en monteren door een andere partij. Voor een uitgebreider verslag verwijs ik u naar hieronder, beoordeel voor uzelf.

Sterke punten:
Mooie shop

Zwakke punten:
Zie review hierboven: onbetrouwbaar en onverantwoordelijk. Komt dicht tegen oplichterij.

Sjors beveelt Sanisale NIET aan bij vrienden/bekenden

Nieuwenhuis Keukens - Eens maar nooit weer

0

Review:
Alleen apparatuur besteld, niet eens een keuken. Verkoop wordt niet gehinderd door enige kennis van zaken. Ze praten leuk met je mee. Geadviseerde apparaten zijn die waar het meest op wordt verdiend zo lijkt het.
Afleveren duurt erg lang, geen info hieromtrent vanuit Nieuwenhuis.
De aflevering 's morgens om half 8, 1 apparaat uit de auto. Eerst maar even afrekenen. Info van de vervoerder "De mannen zijn onderweg, ze komen met z'n 2" en weg was ze. Helaas levering niet compleet.
Montage/plaatsing, helaas maar 1 monteur. Deze begon gelijk te klagen over het vele werk en dat het geen klus voor 1 man zou zijn. Werkzaamheden aan de meter/groepenkast? Nee, dat kan ik niet doen. Geen installateur. Ik kan de inductieplaat wel alvast plaatsen??? Hoe had ik dan moeten koken? Diepvries moet naar de vliering, oude moet mee terug. Chef gebeld, collega erbij. Nee doen we niet hernia, klagen etc.
Uiteindelijk vaatwasser, schouwkap, kraan en koeler geplaatst.
Toen de monteur weg was bleek de deur van de vaatwasser tegen de plint te duwen, kon niet helemaal open. Direct gebeld(30 min) waarvan 20 in de wacht bij de serviceorganisatie. Geen monteur beschikbaar, geen installateur etc. haal de plint er maar af. Alles wordt van de week opgelost(18 december).
Helaas geen reactie van Nieuwenhuis cs.
31 december kraan valt bijna uit het aanrechtblad.
2 januari gebeld met de klantenservice etc. Helaas geen monteur om de kraan vast te zetten voor 11 januari.
De resterende werkzaamheden zijn uitbesteed aan een meerwerkbedrijf, nog geen afspraak van gezien.
Kortom de communicatie is zeer slecht, er wordt maar wat geroepen/beloofd maar daarna hoor je niets meer.
Het vervolg van dit verhaal? Afgezien van de reactie van mevrouw van Veen die het een ontzettend vervelende ervaring vindt?
5 januari belt de meerwerkleverancier, we komen 10 januari de klus afmaken. (plaatsing en elektra installatie)
De nog te leveren combi oven wordt bij mij, de meerwerkleverancier, bezorgd.
Maandag 8 januari belt de servicedienst, we komen de oven bij U bezorgen. Nee, de oven moet naar de meerwerkleverancier.
We bellen u zo terug, inderdaad de oven gaat naar de meerwerkleverancier deze neemt hem mee.
Volgende telefoontje, mevr. Nijenhuis, ze staat wel in meer reacties, vindt het ook erg vervelend.
Ze moest echter even informeren of er nu twee afspraken waren, t.w. op de 10e en de 11e. Ik bel u zo terug.
9 januari, drie telefoontjes!! van de koerier die onderweg was met de oven, ik breng hem bij u.
Nee, de oven moet naar de meerwerkleverancier. Ik ben niet thuis en de huisgenoot heeft over een half uur een afspraak in het ziekenhuis.
Volgende telefoontje, ik sta bij u voor de deur met de oven.(Hoezo eigengereid)
Huisgenoot staat met de jas aan bij haar auto om weg te gaan en heeft de oven in ontvangst genomen. Het ding kon nog net iets verder dan over de drempel anders had hij voor de deur van het toilet gestaan.
10 januari, eindelijk de meerwerkleverancier is er, geen installateur.
De oude oven en gaskookplaat worden verwijderd, eerst maar eens bellen waar de installateur blijft.
Helaas die komt vandaag niet, niet eerder dan vrijdag 12 januari.
Resultaat, niet koken gedurende twee dagen, de oude diepvrieskast wordt niet afgevoerd.
Doen we vrijdag, komen ze met twee man.(NB. Dit was 18 december al bekend dat deze door de eigen transportdienst moest worden afgevoerd.)
12 januari, 1 man die de installatie afrondt en geen diepvrieskast meeneemt.

………… en mevrouw Nijenhuis, u weet wel die het ook erg vervelend vindt evenals in de reacties op andere reviews op deze site, niets meer van gehoord.

Wout beveelt Nieuwenhuis Keukens NIET aan bij vrienden/bekenden