Reviews over Keukenwinkels


    Trauma - Review over Keukenstunter

    Hierbij onze ervaringen m.b.t. de Keukenstunter in Son. Vroeg in het jaar 2020 wilden we een nieuwe keuken. Na vele recensies gelezen te hebben, bleven er 3 bedrijven over. De doorslag gaf de Keukenstunter, vanwege een uniek uiterlijk van een bepaalde keuken. De recensies waren behoorlijk goed, dus wat kon er mis gaan? Nou, letterlijk alles. De planning was dat de keuken in de week van hemelvaart geplaatst zou worden. Helaas gooide Corona roet in het eten, en het zou 6 weken later worden. De keuken hebben we expliciet door de Keukenstunter in laten meten, om fouten te voorkomen. Op 29 juni zou eindelijk de keuken geplaatst worden. In het weekend hebben we de oude keuken verwijderd, en de boel gereinigd. Ik had 2 dagen vrij genomen om bij de plaatsing te zijn. Door een verkeerde planning kwam de keuken tegelijkertijd aan met de keukenmonteurs. Na uitpakken van de spullen ging het al snel mis. Het begon met een ontbrekend noodblad, omdat er uiteindelijk een keramisch blad komt. Meneer, die aansluiting van de Perilex zit verkeerd, daar komt een kast voor. Hebt u geen aansluitplan gekregen? Nee, die heb ik inderdaad niet gekregen, maar de monteurs wel. Ik heb dus niets voor kunnen bereiden. Nou, als u de Perilex er even uitkapt, leggen we die op de grond, en kunnen we plaatsen. Snel een hamer en beitel, en voor het eerst in mijn leven sloeg ik door de waterleiding. Meneer, uw vloer loopt niet ver genoeg onder de keuken, dus kunnen we niet plaatsen. En als u toch moet aanpassen, leg dan ook de afvoer wat strakker tegen de muur. Oww, uw vensterbank moet ook 4cm lager, anders kan het keramische blad niet geplaatst worden. Er was ook nog een tip om de afzuigbuis van 100mm naar 125mm te vergroten, omdat het efficiënter was. Daarvoor zou ik zowel in de keuken als bijkeuken moeten slopen, en een nieuwe dakdoorvoer moeten plaatsen. Ondertussen was ik door de paniek al over mijn kookpunt heen. De monteurs hadden nog snel contact opgenomen met een collega, die op vrijdag kon plaatsen. Ik heb maar snel enkele dagen extra vrij genomen vanwege de aanpassingen. De waterleiding werd dezelfde dag nog gerepareerd, wat me een € 150,- kostte. Daarna de Perilex laten verleggen door een monteur. De vloer heb ik dieper door laten lopen, en de vensterbank weg gehakt. Vrijdags zou dan de 2e ploeg komen. Eerst zou de keuken geplaatst worden, waarna pas een mal gemaakt kon worden voor het keramische blad. D-day vrijdag en de monteurs waren netjes op tijd. Uiterst aardige mensen, maar volgens mij hadden ze aan de speed gezeten. Volgens mijn mening lag het tempo te hoog om kwalitatief werk te leveren, en dat bleek ook. Een hele hoge ladenkast werd verder uitgepakt, en daar ging het al mis. De hoge deur uit 2 delen schoot uit de vingers van de monteur. Het resultaat was, dat beide delen ernstig beschadigd zijn, en vervangen moeten worden. Bij de aankoop hadden wij die kast besteld met 6 laden, die naar eigen inzicht gemonteerd zouden worden. Nu waren er 4 laden al gemonteerd en 2 legplanken. Het razende tempo ging verder tot uiteindelijk het noodblad geplaatst moest worden. Helaas was dit niet aanwezig, en de monteurs zijn naar de Keukenstunter gereden, waar ook geen noodblad was. Slechts een wasbak hebben ze kunnen regelen. Uiteindelijk hebben ze een blad bij een bouwmarkt gekocht, want de afspraak was dat ik s'avonds weer kon koken. Ondertussen zouden de bovenkastjes geplaatst worden inclusief de afzuiging. Wat blijkt, het laatste kastje boven het aanrecht is 40cm breed i.p.v. 30cm. Hierdoor zou het kastje 10 cm buiten mijn raam steken, en word dus niet gemonteerd. Het blad is uiteindelijk gemonteerd. Het bovenkastje voor de afzuiging werd naar mijn mening behoorlijk lomp gezaagd, ondanks dat je er weinig van ziet. In het kastje zou de flexibele slang weg gewerkt worden. Dit is niet gebeurd, en je kijkt dus tegen de slang aan. Ook zou er ruimte zijn voor een kruidenrek, voor de afzuiging. Helaas, daar was geen plaats voor. Er is een verloop van 125mm naar 100mm geplaatst om de slang aan te sluiten. De maten voor het keramische blad werden genomen, met de mededeling dat dit ook moest gebeuren voor de keramische achterwand. En dat kon pas nadat het blad is geplaatst. Om 14:00uur waren de heren klaar om weekend te gaan vieren. Wij hadden een incomplete keuken, maar konden na een week in ieder geval weer koken. De dinsdag erna zijn we ons beklag gaan doen bij de Keukenstunter. De opsomming van problemen werden ingevoerd, en er zouden nieuwe spullen besteld worden. Het komt 100% in orde, en ik zorg dat u weer kunt lachen. Wij bellen u volgende week terug! Weer een week later, en gevraagd of de telefoon stuk was, omdat er niet gebeld is. Oww, Marc heeft vakantie. Dan word je dan uiterst vriendelijk te woord gestaan door zaakvoerder Rick, maar zonder enige empathie. Er kan altijd "wat" misgaan meneer. Dan blijkt dat Marc ook niet alles heeft bij besteld, en word weer aangepast. Helaas zit er nu wel de vakantie tussen meneer, maar we maken een nieuwe planning. Na diverse weken stilte, maar weer eens naar de Keukenstunter gereden. Alsof er niks aan de hand is, krijg je uiteindelijk te horen, dat de spullen in week 37 geleverd worden. In week 38 zou er een nieuwe plannig gemaakt worden voor montage. Nu zitten we in week 40 en woensdag 30 september. We gaan maar weer eens naar de Keukenstunter verhaal halen. Kwam u voor de keukenservice? Welke service? En wanneer mogen we nu een complete keuken verwachten? Nou, morgen maken we een planning met de monteur, zodat het volgende week gemonteerd word. Begrijpen jullie dat we al lang over het punt van irritatie zijn? Ja, maar u had ook kunnen bellen. Klopt, maar dat hadden jullie ook kunnen doen, en ik ben degene waaraan service verleend moet worden. worden we nu wel op de hoogte gebracht na morgen? Jazeker, we prikken een dag voor volgende week(41). Ongelooflijk dat je na een wurgcontact met volledige betaling, dergelijke "service" mag verwachten. We tellen vrijdag 2 oktober en mijn telefoon gaat. Ze komen de spullen brengen, om die maandag 5 oktober te monteren. s'Avonds controleer ik wat ze gebracht hebben. En je raad het al, er is weer wat mis. De grote deur van de voorraadkast zit er niet bij. Het blad stond buiten onder de overkapping, maar toch in een vochtige omgeving. Die kon volgens hun niet naar binnen, omdat ze een draai niet konden maken. Gezien de multiplex plaat onder de keramiek, wilde ik het blad naar binnen. Samen met mijn vrouw lukte dat makkelijk, dus weer een staaltje gemakzucht. De maandag 5 oktober brak aan, en de monteurs staan op tijd voor de deur. Spullen worden uitgepakt, en er bleken al vulstukken voor de laden van de voorraadkast te ontbreken. Bij het goed ingepakte keramische blad zat een tekening van de maten en uitvoering. Deze worden nagemeten en er klopt weer weinig van. Op verschillende plaatsen zijn kieren die groter zijn dan 1cm. Ik dacht wel, dat dit door de vorige monteur goed was ingemeten. Dit nieuwe blad is toch geplaatst om 100% zekerheid te hebben van de afwijkingen. Voor het oog lijkt het in ieder geval op iets wat in de toekomst opgelost zal worden. Het smalle kastje is opgehangen en het is in ieder geval een soort van geheel. Een monteur heeft nette kapjes gemaakt om de afvoerslang van de afzuigkap. De koof boven de kastjes is er ook zeer netjes op gemaakt. Wat een verschil in vakmanschap lieten deze mensen zien(Cees en Nico). De monteurs hebben het advies gegeven om de leverancier van het blad, dit zelf in te laten meten. Om 2 vliegen in 1 klap te vangen, kan dan ook gelijk de achterwand ingemeten worden. We tekenen een maand later en op 9 november gaat de telefoon. Of de bladen leverancier het blad en de achterwand in kan komen meten. Natuurlijk kan dat. De aanvraag voor het inmeten had ie pas op 2-11-2020 gekregen. Men heeft dus een maand zitten wachten om die opdracht te geven. De man verbaasd zich over het broddelwerk, en gaat aan het meten. Al onze wensen meegenomen en hij gaat zijn best doen om dit jaar nog te leveren. Over de deur van de voorraadkast, en de vulstukken van de laden, hebben we nog niks gehoord. Weer tijd voor een bezoekje vrees ik. Maandag 14-12-2020 Er gaat ook wel eens wat goed. Vandaag kwam het nieuwe blad met achterwand, en hoe ongelooflijk ook, het past als een handschoen. Deze heren, een keukenmonteur en de monteur van de bladen fabriek, hebben perfect werk geleverd. Helaas nog geen nieuwe deur en vulstukken voor de laden. Ondertussen is er een nieuwe eigenaar, die alles recht moet breien wat zijn voorganger verpest heeft. Maandag 21-12-2020 Men komt weer wat spullen brengen, en die worden dinsdag 22-12-2020 gemonteerd. Zou het dan eindelijk goedkomen? Nou nee, er lijkt een vulstuk voor een lade te ontbreken. Dinsdag volgens afspraak, komt er een monteur langs. Er is in ieder geval een complete deur en een complete lade. Dezen worden netjes netjes gemonteerd, en het is geen hall of shame meer. De keuken mag nu gezien worden, en er is wat vertrouwen dat het met de laatste lade ook wel goed komt. Er schijnt ook iets niet goed te weren met de timer van de kookplaat, maar dat is niet echt cruciaal op dit moment. De nieuwe eigenaar heeft de zware taak er weer een fatsoenlijk keukenbedrijf van te maken. Zaterdag 06-02-2021 Het onderdeel voor de laatste lade is donderdag geleverd. De monteurs waren voor vandaag geregeld, en netjes op tijd. Tot nu toe niks dan lof voor de nieuwe eigenaar, die de ondankbare taak heeft andermans rommel op te ruimen. Vandaag kon dan eindelijk de laatste lade in de voorraadkast gemaakt worden, en de keuken is klaar.. Na dik 7 maanden blijft het trauma echter.

    Sterke punten
    Nieuwe eigenaar! Mooie keukens

    Zwakke punten
    Matig montageteam Slechte afspraken

    Oplichters - Review over Marquardt Keukens

    Als je koopt kan en mag alles, maar na betaling kan er niks meer en ben je je geld kwijt KOOP AUB HIER NIET JE KEUKEN je bent nl je geld kwijt

    Sterke punten
    Niks

    Zwakke punten
    Oplichters

    Echt geen topkwaliteit, nooit meer I-Kook !! - Review over I-KOOK

    Klem van Caressi spoelbak ligt na 1.5 jaar onderin de kast, water onder de spoelbak gelopen en werkblad aangetast (opgezwollen). Spoelbak kunnen we omruilen maar werkblad valt niet onder de garantie. Folie keukenkast deur laat los. 1 * is nog teveel voor deze ballentent!

    Zeer tevreden en blij met mijn nieuwe YRO keuken - Review over Yro Keukens en badkamers

    Met onze eerdere ervaring met YRO in het achterhoofd kozen wij opnieuw voor een keuken van YRO.

    Sterke punten
    Goede monteurs en goede service, een kwalitatief goede keuken

    Zwakke punten
    Kan ik niet over oordelen omdat we geen slechte ervaringen hebben met YRO

    Niet doen!!!! - Review over Nieuwenhuis Keukens

    Een keuken verkopen kunnen ze erg goed. Zodra de handtekening is gezet gaat het al snel bergafwaarts waarna de nazorg als de keuken staat er vrijwel niet lijkt te zijn. Beloven veel maar er gebeurt niets. Wij krijgen erg veel positieve reacties over onze siematic keuken met de vraag waar we deze gekocht hebben. allen raden wij af een keuken te kopen bij nieuwenhuis keukens. Echt veel te veel problemen gehad met ze.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Communicatie, nazorg, klachten afhandeling, ga zo maar door.

    Zeer slechte ervaring - Review over Intermat

    Zeer slechte ervaring bij Intermat. Twee badkamers bij Intermat aangeschaft (meer dan €30.000). Ze waren projectleverancier en dachten dat Intermat wel een kwaliteitzaak zou zijn. Helemaal verkeerd voorgelicht en niet de producten geleverd gekregen die we verwacht hadden. Offerte kwam veel te laat waardoor we geen tijd hadden om deze goed te bekijken voor de deadline die de aannemer had gesteld. Meerdere kranen beschadigd. Service is ongekend slecht, we moeten zelf steeds overal achteraan mailen en bellen. Inmiddels zijn we meer dan een jaar na de oplevering van ons huis en we zitten nog steeds met een kapotte badkraan. Intermat reageert inmiddels niet eens meer op onze verzoeken om de kraan te komen repareren. De geschillencommissie of de rechter lijkt hier de enige uitkomst. Mensen, wees gewaarschuwd: ga hier echt niet heen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte voorlichting. Slechte service Geven continu anderen de schuld van hun eigen fouten

    Procedure gestart tegen Keukenoutlet.store - Review over Keuken Outlet Store

    Inmiddels zijn wij midden in een juridische procedure bezig tegen Keukenoutlet.store en hebben meerdere personen nodig die ook zijn opgelicht of waarbij afspraken niet worden nagekomen. Graag vraag ik u zich even te mailen met [email protected]***.com, dan kunnen we dit samen verder oppakken.

    Slechte ervaring aanschaf keuken bij Keukenkampioen - Review over Keuken Kampioen

    Al vanaf het begin is Keukenkampioen Kaatsheuvel voor mij een groot hoofdpijndossier. Het begon al met zeer gehaast en onprettig verkoopgesprek door de verkoopmedewerker (nadruk lag voor hem duidelijk op het zo snel binnenhalen van een getekende order voor een nieuwe keuken; het geven van advies/luisteren/meedenken was tijdens dit gesprek niet aan de orde. In het gesprek gaf ik bij de verkoopmedewerker aan dat ik mijn huidige vaatwasser van Miele wilde behouden in de nieuwe keuken (mede i.v.m. financien). De verkoopmedewerker had intern de afmetingen ervan opgevraagd en hij garandeerde mij dat ik de vaatwasser kon behouden. Bij het inmeten in januari 2020 werd nogmaals door de Keukenkampioen aan mij bevestigd dat dit mogelijk was. Dat ik mijn Miele vaatwasser in de nieuwe keuken zou behouden, is ook in de getekende koopovereenkomst opgenomen. Tot mijn grote verbazing werd ik in april jl. echter ineens door Keukenkampioen Kaatsheuvel benaderd of ik even E 640,- voor een nieuwe vaatwasser van Siemens wilde bijbetalen, omdat mijn eigen Miele vaatwasser volgens de Keukenkampioen toch niet in de ontworpen nieuwe keuken bleek te passen. Ondanks dat Keukenkampioen ineens afwijkt van hetgeen bij de aankoop was overeengekomen, heeft Keukenkampioen Kaatsheuvel de volledige rekening van deze fout bij mij als klant neergelegd. Tijdens het ontwerp van de keuken is door de verkoopmedewerker verzuimd rekening te houden met de hoogte van de koelkast. De koelkast zit in de nieuwe keuken dermate hoog, waardoor ik voortaan altijd een trapje nodig heb om bij de bovenste legplateaus van mijn koelkast te kunnen. Over de hoogte en indeling van de keuken is destijds door de verkoopmedewerker geen enkel advies gegeven en/of meegedacht. Daarnaast is de keuken bij de installatie half gekit achtergelaten (een deel van het aanrecht is bij een kant van de muur nog helemaal open). Al maanden ben ik al aan het wachten wanneer dit eindelijk door Keukenkampioen naar behoren wordt afgemaakt. Iedere keer krijg ik van Keukenkampioen Kaatsheuvel de toezegging dat de kitter mij z.s.m. belt voor een afspraak, echter heb ik bijna 3 maanden na levering nog steeds geen kitter gezien. Inmiddels heeft iemand uit mijn omgeving aangeboden om het zelf voor mij te gaan kitten, omdat men ziet dat het mij teveel negatieve energie kost en iedereen zo snel mogelijk dit hoofdstuk voor mij mee wil afsluiten. Veel mensen uit mijn omgeving adviseren mij, na het zien van mijn nieuwe keuken (en de trap die ik nodig heb om iets uit mijn koelkast te pakken) en als ze horen hoe dit traject is verlopen, om deze gang van zaken niet te accepteren en hier werk van te maken. Ik ging ervan uit dat ik heel erg blij zou zijn van mijn nieuwe keuken en ervan zou genieten. Maar door alle negatieve ervaringen met keukenkampioen Kaatsheuvel ga ik er mentaal aan onderdoor. Ik vind het een treurige zaak dat Keukenkampioen Kaatsheuvel zo weinig op heeft met haar klanten en zich zo rigide opstelt. Servicegerichtheid en klantvriendelijkheid heb ik bij filiaal Kaatsheuvel erg gemist. Op mails wordt vanuit Keukenkampioen niet gereageerd. De order + betaling zijn bij Keukenkampioen binnen, dat is blijkbaar helaas het enige dat voor Keukenkampioen Kaatsheuvel telt. Ik heb nog de moeite genomen om Keukenkampioen op de hoogte te stellen van mijn ervaringen, maar op deze mail wordt gewoonweg niet gereageerd. Dit zegt al genoeg over hun houding. Het z.s.m. binnenhalen van de order en klanten na het zetten van hun handtekening op een later moment ineens opzadelen met onvoorziene extra kosten, is blijkbaar 'normaal' voor Keukenkampioen. Een grote afrader dus, keukenkampioen.

    Drama - Review over Sanidirect

    Hierbij dien ik een klacht. Ik heb door toedoen van Sanidirect lang moeten wachten om de badkamer meubel te plaatsen. Gisterochtend (woensdag) is de juiste meubel aangekomen nadat er 3 keer onjuist en gebroken spullen zijn geleverd. Nadat de meubel is geplaatst wilden wij de spiegel gaan plaatsen. Bij het openen van de beschermlaag blijkt dat deze ook gebroken is. Het is echt een drama Wat ik niet juist of gebroken heb ontvangen van Sanidirect . Doordat ik 4 x mijn monteur moest afbellen en gisteren weer niet compleet afgemaakt heeft moet ik hem ook extra hiervoor compenseren. Deze kosten wil ik ook bij Sanidirect verhalen. Ik verwacht dan ook zeer spoedig een antwoord van Sanidirect en een nieuwe spiegel en compensatie van kosten aan de monteur en geleden stress die zich meebrengt. Ik heb van alles ook een foto gemaakt. Ook heb ik rechtsbijstand hierin ingeschakeld. Tevens zal ik overwegen om alle sociale media en consumenten programma's zoals Kassa inschakelen over de manier van handelen

    Sterke punten
    Verkoop praatjes

    Zwakke punten
    Zijn er niet als spullen gebroken geleverd wordt

    Slechte service en installatie. - Review over Nieuwenhuis Keukens

    In 2019 hadden we een keuken gekocht en de keuken was geplaatst op 24-05-2019. Tot op heden, hebben ze een aantal punten nog niet voldoende gerepareerd. De monteurs zijn 6 keer geweest, maar zonder succes. De laatste keer dat ze kwamen (1 september) hebben ze de vaatwasser stuk gemaakt, hier kwamen we achter toen ze al weg waren. Van alle minpunten aan onze keuken, hadden we foto\\\\\\\\\\\\\\\'s gemaakt als bewijs en die gestuurd per mail naar hen, de bewijzen hebben we nog steeds. Na onze klachten over de keuken, kwamen verschillende monteurs het \\\\\\\\\\\\\\\"repareren\\\\\\\\\\\\\\\", zonder succes. Elke keer maakten ze beloftes en waren die niet nagekomen, keer op keer. De monteurs hadden contact opgenomen met het hoofdkantoor, die ons zouden terugbellen, maar daar is niks van gekomen. Het enige wat ze met succes hebben gedaan: onze vaatwasser stuk gemaakt. Ze hebben ook niks goed afgewerkt: schroefjes zaten buiten de planken, planken waren kapot en over elkaar heen getimmerd. De la sluit niet goed. Het plankje tussen de combi en koelkast, zit niet goed vast, die kun je gewoon heen en weer bewegen. Al met al: we hebben enorm veel spijt dat we bij dit bedrijf een keuken hebben gekocht, zeer prijzig ook.

    Sterke punten
    Naar onze mening en ervaring, bestaan er geen sterke punten.

    Zwakke punten
    slechte service, installatie en communicatie.

    Slechte service en installatie. - Review over Nieuwenhuis Keukens

    In 2019 hadden we een keuken gekocht en de keuken was geplaatst op 24-05-2019. Tot op heden, hebben ze een aantal punten nog niet voldoende gerepareerd. De monteurs zijn 6 keer geweest, maar zonder succes. De laatste keer dat ze kwamen (1 september) hebben ze de vaatwasser stuk gemaakt, hier kwamen we achter toen ze al weg waren. Van alle minpunten aan onze keuken, hadden we foto\\\'s gemaakt als bewijs en die gestuurd per mail naar hen, de bewijzen hebben we nog steeds. Na onze klachten over de keuken, kwamen verschillende monteurs het \\\"repareren\\\", zonder succes. Elke keer maakten ze beloftes en waren die niet nagekomen, keer op keer. De monteurs hadden contact opgenomen met het hoofdkantoor, die ons zouden terugbellen, maar daar is niks van gekomen. Het enige wat ze met succes hebben gedaan: onze vaatwasser stuk gemaakt. Ze hebben ook niks goed afgewerkt: schroefjes zaten buiten de planken, planken waren kapot en over elkaar heen getimmerd. De la sluit niet goed. Het plankje tussen de combi en koelkast, zit niet goed vast, die kun je gewoon heen en weer bewegen. Al met al: we hebben enorm veel spijt dat we bij dit bedrijf een keuken hebben gekocht, zeer prijzig ook.

    Sterke punten
    Naar onze mening en ervaring, bestaan er geen sterke punten.

    Zwakke punten
    slechte service, installatie en communicatie.

    Niet tekenen 20220065843 - Review over Keuken Kampioen

    Zeker niet aanbevelen. We kwamen voor een offerte. Aangegeven aan de vrouw die een verkoper ging halen en 2 keer aangegeven aan de verkoper zelf. Één van de eerste vragen: wat is het budjet? Kwam niet enorm klantvriendelijk over op dat moment, toch op in gegaan en besproken. Dan lijkt het bedrag me duidelijk. We zijn vervolgens uitgebreid geholpen, tips gehad en betrokken zijn ze met ons bezig geweest. Dus dat top. Uiteindelijk een keuken ver boven budjet. Dan natuurlijk het spelletje touwtrekken over de prijs. Uit eindelijk kwamen we op een bedrag wat opzich acceptabel was maar natuurlijk nog steeds boven budjet. En toen kwam het. We werden gevraagd te tekenen. Je weet hoe het gaat, mooie praatjes en overhalen. We konden er vanaf binnen 48 uur want ze waren aangesloten op het cbw. Wij overstag. We wilde toch graag alle voordelen die ze beloofd hadden. Na het tekennen, sfeer veranderd meteen. We werden de deur haast uit geschoven. Zitten we in de auto met meteen een naar gevoel. Meteen besloten. Dat gaan we niet doen. gelijk bellen en mailen binnen zelfs 24 uur. Gelukkig we waren er vanaf. Nee hoor. Nu een rekening van 670,- van wegen annuleren. Nooit tekenen, je wordt terplekke bedonderd. Nooit zou ik keukenkampioen nog aanbevelen. Keuken hoefde pas 2 jaar later geleverd te worden... this niet zo Dat ze alles al geregeld moesten hebben.

    Sterke punten
    Leuke tips voor de keuken

    Zwakke punten
    Pakkende verkoop praatjes en beloftes. Niet informeren hoe dingen daadwerkelijk in elkaar zitten.

    Slechte service na foute levering en lange wachttijd - Review over Wilka Keukenhandel

    Keuken besteld, alles tip top gegaan, netjes opgehaald, alles stond klaar, na het uitpakken blijkt 1 keukenkastje verkeerd te zijn besteld door Klaas, kan gebeuren, maar dat je vervolgens 8 weken moet wachten, niet teruggebeld word, niks hoort over een update, is echt slecht, tot op heden geen enkel bericht mogen ontvangen.

    Sterke punten
    prijs is prima, garantie op apparatuur is prima

    Zwakke punten
    Erg slecht in het oplossen van problemen en op de hoogte houden van klanten

    Geen aanrader. - Review over I-KOOK

    Wij hebben onze keuken bij I-Kook Veenendaal gekocht vanwege een eerdere, zeer positieve ervaring met keukencoach Sjoerd. Omdat hij deze maal niet beschikbaar was, werden wij geholpen door Magda. Wij zijn zeer enthousiast over Magda als keukencoach. Zij heeft ons uitstekend geholpen bij het ontwerpen van onze keuken. Ze heeft ruim de tijd genomen om al onze vragen en opmerkingen door te nemen en bleef telkens rustig in haar uitleg. Bij het afronden van de order werd ons uitgelegd dat als de monteur op de afgesproken dag van montage zijn werk niet kan doen (bijvoorbeeld omdat het stucwerk nog niet droog is, in ons geval relevant en daarom fijn dat het wordt genoemd) er voor deze verloren dag €350 in rekening wordt gebracht (begrijpelijk) en dat wij een week voor levering de keuken moesten betalen. Wat betreft de betaling zijn wij de discussie aangegaan, aangezien I-Kook aangesloten is bij CBW en volledige betaling vooruit niet conform CBW voorwaarden is. Uiteindelijk hebben wij de keuken per pin voldaan bij levering. De keuken werd conform afspraak geleverd en op de afgesproken dag gemonteerd. Tijdens montage bleek dat er beschadigingen waren en dat niet alles geleverd was. Dit werd goed opgepakt, zowel beschadigde als ontbrekende elementen werden direct nabesteld. Helaas kan de levertijd niet verkort worden voor een nabestelling. Bij in gebruik name van de keuken bleek de afvoer van de spoelbak niet helemaal waterdicht afgemonteerd te zijn en het softclose systeem van zowel de lades als de pannencarrousel niet te werken. Het kon de elementen niet volledig intrekken, dus de lades en het deurtje bleven op een kier open staan. Daarnaast vertoonde de spoelbak na 1 dag allerlei roestplekjes op de bodem. Wat betreft de lekkage, deze hebben wij zelf mogen verhelpen. Prettig, aangezien I-Kook zelf niet per direct iemand beschikbaar had om dit te verhelpen. De kosten die wij zouden maken voor de reparatie konden wij indienen bij I-Kook. Zeer netjes. Vanwege de goede verstandhouding hebben wij deze kosten voor eigen rekening genomen. Eerst werd ons geadviseerd de spoelbak te polijsten. Toen dat niet bleek te werken werd er een nieuwe spoelbak besteld. Voor het softclose systeem zou de monteur langskomen. Op dat moment werd ons duidelijk dat als de keuken eenmaal gemonteerd is, al het andere onder “service” valt. Dit houdt in dat de monteur langskomt als hij tijd heeft. In ons geval belt de monteur op donderdag aan het einde van de middag dat hij de volgende ochtend langs zal komen. Als je aangeeft dat er helaas niemand aanwezig kan zijn, krijg je te horen dat als er niemand kan zijn je voorlopig pech hebt, want de eerst komende maanden zit hij vol. Dit op een zeer klantonvriendelijke wijze. Dit terwijl wij vanaf het begin duidelijk hebben gecommuniceerd dat wij niet per direct thuis kunnen zijn. Uiteindelijk is er een afspraak gepland met een andere monteur die helaas niets kon doen mbt de lades en carroussel. Weer een halve dag voor niets vrij gehouden. Inmiddels een andere coach, omdat Magda niet meer beschikbaar was. Ondertussen is de nabestelling binnen en wordt er een afspraak gemaakt voor een maandag ochtend om op deze dag onze keuken helemaal af te maken. Fijn, eindelijk. Wij nemen vrij en zorgen dat de monteur zijn werk kan doen. Echter, wij worden ’s morgens gebeld door de monteur dat hij niet komt, want hij heeft in de voorgaande week geen tijd gehad om de spullen in het magazijn op te halen. Dus helaas voor ons, er moet weer een nieuwe afspraak worden gemaakt. Bij de nieuwe afspraak blijkt dat de wegens beschadiging opnieuw bestelde kast wederom beschadigd is, dus weer opnieuw besteld, met de bijbehorende levertijd. Wederom een dag vrij, maar de keuken nog steeds niet af. Op een bepaald punt doorgesproken met onze nieuwe coach dat het niet helemaal naar wens verliep en hij gaf uit zichzelf aan dat dit niet was zoals het zou moeten en dat daar een compensatie tegenover zou staan. Ons vertrouwen steeg weer, een bedrijf dat uit zichzelf aangeeft dat iets niet goed gaat en dat daar een compensatie tegenover stelt, netjes. Hij zou ons de volgende dag bellen. Helaas is dit niet gebeurt. En helaas is dit ook niet de enige keer dat een simpele belofte als “ik bel je morgen” of “ik bel u volgende week” niet wordt nagekomen. Inmiddels zijn wij zover dat enkel onze pannencarroussel nog steeds niet sluit. Deze is vervangen, maar werkt nog steeds niet naar behoren. Overigens hebben zowel de monteur als de coach aangegeven dat dit een bekend probleem is, dus je kunt je afvragen waarom I-Kook er nog mee werkt. Omdat wij niets meer van I-Kook hoorden na het laatste contact (wij hadden nog steeds de verwachting dat men contact op zou nemen, zowel vanwege het voortraject van problemen als vanwege de genoemde compensatie) hebben wij uiteindelijk zelf per email laten weten dat het probleem met de lades verholpen is (deze werken nu goed) maar dat de pannencaroussel nog steeds niet werkt , maar dat wij het hele keuken verhaal af willen ronden en hier verder niets meer mee willen doen (wij duwen het kastje wel handmatig dicht)Tevens zijn wij zelf teruggekomen op de compensatie en hebben aangegeven dat wij €350 niet meer dan redelijk vinden en dat I-Kook dit naar ons rekening nummer over kan maken. Nu krijgen wij gehoor: wederom een nieuwe keukencoach (ook nummer 2 is inmiddels niet meer beschikbaar) die ons vertelt dat hij het dossier niet kent, dat I-Kook niet aan compensatie doet, en dat hij bij de leverancier van de carrousel gaat informeren (wij hebben duidelijk aangegeven dat wij er klaar mee zijn en geen vertrouwen hebben in weer een nieuwe carroussel, en nee, een ander type kan niet…) “Ik bel u volgende week terug” Dat was 14 dagen geleden…

    Sterke punten
    Keukencoaches

    Zwakke punten
    Monteurs After-sales Klachtafhandeling

    Koop niet bij wilka - Review over Wilka Keukenhandel

    Koop geen keuken bij Klaas de jong of zijn vrouw Wilma. Het zijn oplichters. Wij zijn samen met zo'n 15 andere mensen duizenden euro s verloren. En geen keuken. Geloof niet in de gladde praatjes. Ik geef 1 ster omdat er niet lager is. Maar ze verdienen geen enkele ster.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zie hierboven

    Onbetrouwbaar - Review over Keuken Outlet Store

    Leveren gewoon niet. Houden je tijden aan het lijntje met allemaal loze beloftes. Meermaals zitten wachten tot ze zouden komen maar altijd wel weer een vage smoes gelukkig m’n geld terug

    Zwakke punten
    Oplichters Loze beloftes Doen zich groter voor dan dat ze zijn

    Oplichters - Review over Keuken Outlet Store

    2 keukens gekocht. 1e keuken van alles mis mee. Door zijn charme laat je je verleiden tot een 2e keuken. 2e keuken is nooit geleverd en heb de koop ontbonden. Wacht op geld en alle extra kosten die ik heb gemaakt en beloofd zijn om ook te betalen. We zijn inmiddels bijna 1 jaar verder. De keuken zou er met 3 weken moeten zijn. Niks aanschaffen daar!!!

    Sterke punten
    niet

    Zwakke punten
    geen levering, aan het lijntje houden. koop ontbonden, maar niet terugbetalen.

    Goede keukenzaak met vakkennis - Review over Mega Keuken Deal

    Recentelijk een keuken gekocht, waarbij de verkoper een duidelijke onderbouwing van het ontwerp maakte, de keuken is goed geplaatst en er waren geen mankementen. Alles is gegaan zoals het hoorde. Mooie overzichtelijke showroom en doormiddel van de duidelijke inkoopprijs met fee was is duidelijk goedkoper dan bij 2 ander keukenzaken in Rijssen. Zeker een aanrader.

    Sterke punten
    Mooie showroom, duidelijke prijzen en veel vakkennis

    Onprofessionele montage & klantenservice - Review over Keuken Kampioen

    Luxe en uitgebreide keuken gekocht via KK Beverwijk, na vervelende ervaring in het offerte-traject bij vestiging Cruquius. Locatiemanager M. van Beverwijk uiteindelijk prima keuken getekend en geoffreerd. Na levering 7 (!) herhaalbezoeken nodig geweest om de keuken correct te plaatsen; zelfs moedwillige fouten om verschillen in afmetingen van deuren niet geschuwd. Na 10 maanden staat de keuken nu zoals getekend. Medewerker C.S. van de klantenservice doet slechts loze beloftes, het blijkt de normaalste zaak van de wereld dat je 7 keer een dag thuis moet blijven zodat fouten hersteld kunnen worden en montage dan eindelijk volledig afgerond kan worden. Waar in het proces eerder nog over compensatie gepraat werd, en deze telkens vooruit geschoven werd totdat herstel afgerond zou zijn, bleek toen puntje bij paaltje kwam dat C.S. het af wilde doen met een bos bloemen.. erg ongepast en onprofessioneel! Inhoudelijk ingaan op deze klacht lukt Keukenkampioen tot op heden nog niet, een eventuele reactie hier zal naar verwachting opnieuw slechts ontkenning van het probleem en verkondigen van onwaarheden zijn.

    Onbetrouwbaar - Review over Keuken Outlet Store

    Keuken besteld en betaald op 12/5/2019. Tot 7x toe zouden ze leveren, nooit gebeurd. Het is nu 28/10. Heb mijn geld teruggevraagd. Niet gebeurd. Gisteren klacht bij de politie neergelegd.

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Onbetrouwbaar, manipulatief. Leveren niet en weigeren geld terug te betalen.

    lastig vallen - Review over Sanidirect

    Wat ik erg verveld vind is als je bij hun heb gekeken op de site . word je meteen elke dag gebeld. Wat ik erg storend vind, ik kijk vrijblijvend om ideeen op te doen. Dan bellen ze je meteen de volgende dag. Ik zei ik kijk gewoon even rond snap niet dat u mij belt. Waar ik niet on vroeg. En dan word je daarna nog een paar keer gebeld door andere medewerkers van sanidirect. Erg dwingend daarom zal ik zeker niets meer kopen. Bij deze zaak.

    Sterke punten
    site mooi

    Zwakke punten
    stolken. je lastig vallen omdat je op hun site heb gekeken en door cookies je kunnen achter halen erg dwingend

    Do not deal with them! - Review over Tulp Keukens

    Stay away from this company! What an appalling quality of work of their advisors: namely, Nabahat, who ignored our request to equip our new kitchen with the same appliances as in the previous project. And of course they delivered wrong 2 appliances. Apart from that, they handled this situation in a totally non-customer-oriented way. They insisted that we should have checked model numbers of the appliances before signing the offer. When paying 30K EUR for a kitchen, in their opinion, customers are expected to go online and verify model numbers themselves! A rip-off solution was offered (replacement of 1 of the wrong appliances at a basically wholesale price of the new one). There are many other companies specialising on expensive kitchen projects. Choose any but this! They do not acknowledge their mistakes, deliver awful customer service and treat their returning clients (that was our 3rd kitchen with them) badly.

    Lekkages - Review over Grando

    Nadat Grando de badkamer had aangelegd traden al snel lekkages op in slaap en woonkamer. Na bijna vier jaar is Grando er niet in geslaagd om de lekkages op te lossen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Geen praktische kennis

    lange adem nodig - Review over Keuken Sale

    Wij hebben een keuken besteld, en daarna is geen afspraak nagekomen. Eerst werd de keuken 4 weken later geinstalleerd dan was afgesproken, en daarna moesten we niet 2 maar 6 weken wachten op het blad. Kortom zeer slecht, wij raden iedereen aan om hier geen keuken te kopen tenzij je graag voorgelogen wordt

    zeer tevreden over yro - Review over Yro Keukens en badkamers

    wij hebben een woonvloer, keuken en schuifpui door yro laten monteren, en zeer tevreden,

    Sterke punten
    flexibel , goede prijs, monteur die in dienst zijn bij het bedrijf, en alles kunnen monteren e.d.

    Zwakke punten
    ik heb dit niet kunnen vinden,