Nieuwenhuis Keukens - 5 Reviews

Last updated: 20 januari 2018
Nieuwenhuis Keukens Logo

14.3% aanbevolen, 5 Reviews

  1. Nieuwenhuis Keukens
  2. Nieuwenhuis Keukens Reviews
  3. Schrijf ook een review over Nieuwenhuis Keukens

Nieuwenhuis Keukens

Nieuwenhuis Keukens: dé keukenspecialist van het noorden. Nieuwenhuis Keukens is al 40 jaar lang de keukenspecialist van Noord-Nederland. Bezoek onze showrooms in Groningen, Heerenveen, Assen, Deventer en Meppel!

Nieuwenhuis Keukens Details

Hits: 318

URL: http://www.nieuwenhuiskeukens.nl/

Categorieën: Drenthe

Reviews: 5


Nieuwenhuis Keukens reviews (5):

Nieuwenhuis Keukens - Eens maar nooit weer

0

Review:
Alleen apparatuur besteld, niet eens een keuken. Verkoop wordt niet gehinderd door enige kennis van zaken. Ze praten leuk met je mee. Geadviseerde apparaten zijn die waar het meest op wordt verdiend zo lijkt het.
Afleveren duurt erg lang, geen info hieromtrent vanuit Nieuwenhuis.
De aflevering 's morgens om half 8, 1 apparaat uit de auto. Eerst maar even afrekenen. Info van de vervoerder "De mannen zijn onderweg, ze komen met z'n 2" en weg was ze. Helaas levering niet compleet.
Montage/plaatsing, helaas maar 1 monteur. Deze begon gelijk te klagen over het vele werk en dat het geen klus voor 1 man zou zijn. Werkzaamheden aan de meter/groepenkast? Nee, dat kan ik niet doen. Geen installateur. Ik kan de inductieplaat wel alvast plaatsen??? Hoe had ik dan moeten koken? Diepvries moet naar de vliering, oude moet mee terug. Chef gebeld, collega erbij. Nee doen we niet hernia, klagen etc.
Uiteindelijk vaatwasser, schouwkap, kraan en koeler geplaatst.
Toen de monteur weg was bleek de deur van de vaatwasser tegen de plint te duwen, kon niet helemaal open. Direct gebeld(30 min) waarvan 20 in de wacht bij de serviceorganisatie. Geen monteur beschikbaar, geen installateur etc. haal de plint er maar af. Alles wordt van de week opgelost(18 december).
Helaas geen reactie van Nieuwenhuis cs.
31 december kraan valt bijna uit het aanrechtblad.
2 januari gebeld met de klantenservice etc. Helaas geen monteur om de kraan vast te zetten voor 11 januari.
De resterende werkzaamheden zijn uitbesteed aan een meerwerkbedrijf, nog geen afspraak van gezien.
Kortom de communicatie is zeer slecht, er wordt maar wat geroepen/beloofd maar daarna hoor je niets meer.
Het vervolg van dit verhaal? Afgezien van de reactie van mevrouw van Veen die het een ontzettend vervelende ervaring vindt?
5 januari belt de meerwerkleverancier, we komen 10 januari de klus afmaken. (plaatsing en elektra installatie)
De nog te leveren combi oven wordt bij mij, de meerwerkleverancier, bezorgd.
Maandag 8 januari belt de servicedienst, we komen de oven bij U bezorgen. Nee, de oven moet naar de meerwerkleverancier.
We bellen u zo terug, inderdaad de oven gaat naar de meerwerkleverancier deze neemt hem mee.
Volgende telefoontje, mevr. Nijenhuis, ze staat wel in meer reacties, vindt het ook erg vervelend.
Ze moest echter even informeren of er nu twee afspraken waren, t.w. op de 10e en de 11e. Ik bel u zo terug.
9 januari, drie telefoontjes!! van de koerier die onderweg was met de oven, ik breng hem bij u.
Nee, de oven moet naar de meerwerkleverancier. Ik ben niet thuis en de huisgenoot heeft over een half uur een afspraak in het ziekenhuis.
Volgende telefoontje, ik sta bij u voor de deur met de oven.(Hoezo eigengereid)
Huisgenoot staat met de jas aan bij haar auto om weg te gaan en heeft de oven in ontvangst genomen. Het ding kon nog net iets verder dan over de drempel anders had hij voor de deur van het toilet gestaan.
10 januari, eindelijk de meerwerkleverancier is er, geen installateur.
De oude oven en gaskookplaat worden verwijderd, eerst maar eens bellen waar de installateur blijft.
Helaas die komt vandaag niet, niet eerder dan vrijdag 12 januari.
Resultaat, niet koken gedurende twee dagen, de oude diepvrieskast wordt niet afgevoerd.
Doen we vrijdag, komen ze met twee man.(NB. Dit was 18 december al bekend dat deze door de eigen transportdienst moest worden afgevoerd.)
12 januari, 1 man die de installatie afrondt en geen diepvrieskast meeneemt.

………… en mevrouw Nijenhuis, u weet wel die het ook erg vervelend vindt evenals in de reacties op andere reviews op deze site, niets meer van gehoord.

Wout beveelt Nieuwenhuis Keukens NIET aan bij vrienden/bekenden

Nieuwenhuis Keukens - Aanmaningen ondanks annulering volgens afspraak

0

Review:
Eind 2016 is er voor ons een offerte op gemaakt voor een nieuwe keuken door Nieuwenhuis keukens in Assen.
(Verkoper Bruno Lukens) en zijn wij min of meer overrompelt door een mooi en glad praatje van deze verkoper en wist hij ons ondanks dat we het niet wilden toch een handtekening te laten zetten onder een koopcontract met daarin opgenomen de voorwaarden dat we de keuken alleen moetens afnemen als we de financiering rond kregen.
Helaas lukte dit niet en konden we volgens de verkoper nu alleen onder de koop uit als we hem een schriftelijk bewijs zouden geven dat we de lening niet kregen. Dit schrijven heb ik de verkoper Bruno Lukens half weg januari 2017 persoonlijk in het filiaal in Assen gegeven. Hij betreurde dat de keuken niet door kon gaan en zou de annulering rond maken, helaas niets van deze belofte heeft hij waargemaakt en kregen we in december een aanmaning van het hoofdkantoor van Nieuwenhuis. Ik gebeld met het hoofdkantoor en daar wisten ze niets van de annulering en ze zouden contact opnemen met Bruno. Ook ik heb gelijk gebeld met het filiaal in Assen gesproken met Peter, Bruno was uiteraard net even niet aanwezig maar Peter zou het er met hem over hebben. Dus dacht ik klaar maar helaas Januari 2018 opnieuw een aanmaning nu van het filiaal in Assen of we even binnen 5 dagen wilden betalen. Ik opnieuw gebeld met het filiaal in Assen gevraagd naar Bruno maar die werkt daar niet meer maar nu in Groningen dus heb ik daar maar heen gebeld en toevallig Bruno was niet aanwezig en heb ik de dame die ik aan de telefoon had in Groningen vriendelijk doch dringend verzocht Bruno mede te delen dat ik de volgende dag voor 12.00 uur wil horen hoe hij ging zorgen dat deze grote ergernis ging oplossen. Ik zou dan terug gebeld moeten worden op vrijdag 12 januari maar helaas Bruno laat wederom niets van zich horen. Ik heb nu inmiddels wel via de mail het bewijs van annuleren financiering verstuurd naar Nieuwenhuis en hoop dat het nu klaar is.
Mijn waarschuwing is kijk uit met Nieuwenhuis en vooral de verkoper BRUNO LUKENS met zijn mooie praatjes en beloftes

Sterke punten:
Een verkoper die door erg lang met je bezig te zijn je dan toch weet over te halen om te tekenen

Zwakke punten:
Een verkoper die veel beloofd maar niets nakomt
niet terug belt of aan de telefoon komt en schriftelijke annuleringen van een financierde voor een lening laat verdwijnen

Henk beveelt Nieuwenhuis Keukens NIET aan bij vrienden/bekenden

Nieuwenhuis Keukens - Nieuwe huis keukens waardeloze service

0

Review:
In december is mijn dure Siematic keuken geplaatst door Nieuwenhuis Keukens. Over de installatie geen klachten maar binnen anderhalf jaar een probleem met een kast. De fronten laten los waardoor ik mijn koelkast en diepvriezers niet meer kan openen. Ben nu anderhalve maand verder en nog steeds niets opgelost. Zij willen een deel van de reparatiekosten op zich nemen terwijl ik 5 jaar garantie heb op de keuken. Garantiebewijs alles heb ik maar nog steeds willen ze het euvel niet kostenloos verhelpen. Nu maar de rechtsbijstand ingeschakeld. Koop geen keuken bij dit bedrijf komen al hun toezeggingen niet na, nadat ze je geld hebben!!!!

Sterke punten:
1e gesprek was prettig

Zwakke punten:
Waardeloze service, komen afspraken niet na
Klant moet zelf maar de problemen oplossen

Ilona beveelt Nieuwenhuis Keukens NIET aan bij vrienden/bekenden

Nieuwenhuis Keukens - jammer

0

Review:
Na het fijne 1ste gesprek worden ze zeer opdringerig volhardend blijven bellen en zeuren over een actie die je al had gekregen zelfs nadat ik ze telefonisch haar fijn had uitgelegd dat ze niet zo aan moeten dringen.en dat ik het op prijs zou stellen dat ze ons ruimte gaven om er rustig over na te kunen denken Dat ze mij niet het mes op de keel moesten zetten....nu nu nu aleen nu kunt u profiteren van de actie ook heb ik ze verteld dat je niet zomaar binnen een paar uur over een bedrag van ruim 10.000 euro kunt beslissen....
ik vind het walchelijk en zeer klant ontvriendelijk kwamen ze ook nog eens met een verhaal aan dat de verkoper een kado zou krijgen als wij de keuken NU zouden kopen dus ik moet ff snel belissen zodat de verkoper zijn of haar kado kan ontvangen pfffffff...... hoe ziekelijk is dat
werd vandaag voor de 6de keer gebeld hebben nu gezegd dat wij al voorzien zijn......

Vorig jaar hebben ze een ouder dame mijn buurvrouw die alleen voor een extra kastje kwam een hele keuken aan gesmeerd het geld 750,00 euro die ze onder druk heeft moeten betalen kreeg ze niet terug toen ze maandag ochtend direct aan had gegeven dat ze geen hele keuken wilde werd er erg moeilijk gedaan bij het brutale af maar ze kon er met veel gedoe onderuit geld heeft ze niet terug gekregen helaas

Sterke punten:
Goed 1ste gesprek vriendelijk en gast vrij

Zwakke punten:
Totaal niet klantvriendelijk blijven puschen en druk uitoefenen

kruitbosch beveelt Nieuwenhuis Keukens NIET aan bij vrienden/bekenden

Nieuwenhuis Keukens - Waar is de service in klantenservice?

0

Review:
Ervaring Nieuwenhuis keukens filiaal Asssen
Wij zijn op 25 maart 2015 naar Nieuwenhuis keukens in Assen gegaan. Hier hebben wij een mooie keuken samengesteld en werden vriendelijk geholpen. Wij zouden een 3d tekening nog via de mail ontvangen werd ons toegezegd. Dit duurt echter langer en pas nadat we zelf contact opnamen kregen we de tekening alsnog. We zagen toen dat we boven de bovenkasten een loze ruimte hadden van 30cm wat teveel is. Dit kon allemaal aangepast worden en we kregen hiervan een offerte voor de meerprijs.
De kraan die we wilden bestellen was niet meer leverbaar in RVS look. Nieuwenhuis keukens kwam zelf niet met een alternatief en we konden even in de brochure kijken voor een andere. Helaas was er niets van onze gading en de prijs van kraan werd in mindering gebracht.
We gingen akkoord met de meerprijs van bovenkasten, maar in het filiaal werd door een collega gezegd dat de prijs in offerte niet kon kloppen. Wij vonden dit nogal vreemd en na tussenkomst van iemand anders kregen we de hogere kasten tegen de eerder genoemde prijs.
Op donderdag 11 juni 2015 werd de keuken geleverd en kon onze aannemer bezig met de installatie. Hij liep meteen tegen het probleem aan dat de afvoer van de afzuigkap niet boven de kastjes weggewerkt kon worden. Vreemd want alles is 3 keer nagemeten.
Op 12 juni werd mijn vrouw gebeld door de aannemer met een aantal opmerkingen. De aannemer had een fout gemaakt met zagen van de uitsparing van de kookplaat. Dit kan gebeuren en is vervelend, maar moet toch op te lossen zijn. Ik heb meteen contact gezocht met de klantenservice en ik zou teruggebeld worden. Helaas is dat niet gebeurt en we konden pas maandag weer contact opnemen.
We kwamen er tevens achter dat de plankjes die we besteld hadden niet breed genoeg waren. De deurgreep van de koelkast deur zat op een andere (onlogische) plek dan we hadden afgesproken. De afvoer van de wazemkap kon niet worden aangesloten vanwege het ontbreken van een koppelstuk.
Ik heb contact opgenomen met Bauknecht en die vertelde dat dit onderdeel alleen via de leverancier besteld kon worden. Ik heb contact gehad met Nieuwenhuis keukens Assen en na wat heen en weer gebel kwamen ze met volgende oplossing: ducttape. Ik kon mijn oren niet geloven. Na aandringen werd er toch nog een keer door Nieuwenhuis met Bauknecht gebeld en toen was het juiste koppelstuk artikelnummer gevonden. De rekening zou echter voor ons zijn dit terwijl wij tijdens het eerste gesprek over keuken al aan hadden gegeven dat de wazemkap op de afvoer naar buiten aangesloten moest kunnen worden... Ook op de vraag wat de levertijd zou zijn, bleef Nieuwehuis het antwoord schuldig... Dit alles is niet klantvriendelijk!
We hebben op dinsdag 16 juni meerdere malen contact gehad met de klantenservice over het aanrechtblad. Naast het verkeerd gezaagde deel was de zaagsnede van een ander deel 61cm ipv 60cm. Hierdoor sluiten de bladen niet mooi op elkaar. Alles zou nagevraagd worden en wij zouden worden teruggebeld. Dit gebeurde niet en we hebben toen wederom contact gezocht. Alles moest met de teamleider overlegd worden. Wij vragen ons af waarom wij hier op moeten wachten, want we zitten zelf niet te springen om lang zonder een complete keuken te zitten, aangezien er ook kleine kinderen rondlopen! Wij kunnen nu niet koken / spullen opbergen etc...
De levertijd van de correcte plankjes en koelkastdeur is 3 1/2 week. Dit valt helaas in onze vakantie en zodoende kunnen deze volgens Nieuwenhuis keukens pas na de vakantie geleverd worden. Op de vraag of er een soort spoed procedure is, kregen wij als antwoord dat de leverancier niet sneller kan leveren. Het aanrechtblad probleem ligt nog steeds bij de leverancier hoorden wij nadat we wederom zelf contact op moesten nemen met de klantenservice.
Kortom we hebben veel geld betaald en kunnen niet genieten van de keuken. Dit ligt gedeeltelijk aan onze aannemer, maar voor het merendeel aan Nieuwenhuis keukens en de klantenservice.

Sterke punten:
prettig eerste gesprek gehad

Zwakke punten:
komen afspraken
zijn slecht bereikbaar
elke keer een andere medewerker aan de lijn
komen niet met oplossingen
leggen het probleem bij de klant neer
etc etc

Jean beveelt Nieuwenhuis Keukens NIET aan bij vrienden/bekenden

Schrijf ook een review over Nieuwenhuis Keukens

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers


Ja, ik zou Nieuwenhuis Keukens aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou Nieuwenhuis Keukens aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek Nieuwenhuis Keukens


Home » Drenthe » Nieuwenhuis Keukens