Wij houden er niet van om onze klanten in de maling te nemen. Daarom vertellen wij je meteen wat jouw keuken écht kost. Dit betekent dat wij de keuken niet duurder maken om dit later weer als 'korting' te kunnen weggeven. Dat is wat REDDY verstaat onder transparantie.
REDDY Keukens is van oorsprong een Duitse keukenformule en onze keukens worden uitsluitend geproduceerd bij toonaangevende Duitse keukenfabrikanten. Binnen MHK Group bestellen wij keukens en apparatuur in grote aantallen. Hierdoor kunnen we keukens van Duitse topkwaliteit, voor uitzonderlijk scherpe prijzen aanbieden. Dat noemen wij de REDDY Beste Prijs Garantie.
Men weet hier goed de klant te paaien maar als je getekend hebt begint de ellende. Een keuken besteld ( bij een serieuze offerte kreeg je een Bosch blender kado, deze moeten we nog krijgen helaas�) in september 2021 montage datum voor febr 2022 gepland. Eerst begint het met een telefoontje dat de bestelde spoelbak niet in het bestelde blad kan worden gefreesd en dus moeten we terug om een ander blad uit te zoeken (achteraf hadden de deurtjes die in de keuken zitten ook vervangen moeten worden voor hetzelfde hout als het nu bestelde keukenblad maar hier zijn wij niet op gewezen helaas en wij zijn ook maar leken wat dat aangaat anders ga je niet naar �professionals� toe). Een week voor de levering werden we gebeld dat er diverse apparatuur niet binnen was (leverproblemen) en dat het werkblad niet binnen was gekomen (totaal niet besteld en toen kreeg een medewerker die inmiddels ontslagen was de schuld in de schoenen geschoven). Ook geen duidelijk installatie schema gekregen en dus maar gebeld hoe hoog het werkblad komt, een maat doorgekregen en achteraf de hoogte maat van bovenkant kastje doorgekregen ipv bovenkant blad. Dus je raadt het al dat ging niet goed. Achteraf voor een andere koelkast gegaan aangezien de originele niet te leveren was. Toen de keuken zover was gemonteerd miste er nog veel. Combi magnetron, afzuiginstallatie, vriezer en het juiste werkblad. Toen in mei het juiste blad was binnen gekomen en de combi magnetron en de vriezer is de montage partner van reddy terug geweest en zou de keuken afgemaakt worden op de afzuiging na omdat hier nog leverproblemen mee waren. Eenmaal thuisgekomen na een dag werken zag ik tot mijn schrik dat alleen de combi oven was geplaatst (met een verkeerd kleur display de oven was rood en de combi oven was wit en dit was niet te wijzigen (Marco en Dennie hadden dit moeten weten als verkopers en hadden direct de juiste types moeten bestellen) en dat het kookeiland af was (op de afzuiging na). Het L gedeelte waarvan ook het werkblad nog moest zat er niet op, deze lag nog in de woonkamer. Hierover gebeld dat ik teleurgesteld was, maar toen kreeg ik van alles naar mijn kop geslingerd dat zij niks goed konden doen en dat ik eerst maar moest betalen voordat zij weer kwamen monteren. Maar goed ik ben dat zeker niet gaan betalen en alles wat ik daarna hoorde zal ik je besparen. Ook het eiland moest naar beneden aangezien de hoogte met de wcd niet uitkwam, deze kwam in het blad terecht. Bij Reddy hadden ze opgegeven aan de monteur dat �mevrouw� het te hoog vond maar wees eerlijk en geef toe dat je zelf een hoogte fout hebt doorgegeven zoals hierboven omschreven. Al met al is pas eind augustus, jawel je leest het goed, de keuken afgemaakt incl. de afzuiging en een nieuwe combi oven. Ofwel we hebben een half jaar door hun fouten met een tijdelijke werkblad moeten leven en een half jaar in de rommel gezeten. Maar zoals je leest mag je als klant niet ontevreden zijn en moet je maar genoegen nemen met het feit dat je in totaal 3 keer vrijaf van je werk moet nemen en dat je 3 keer de rommel naar de stort mag brengen. Maar wel direct nadat de keuken gereed was een mail gestuurd dat ze hun geld willen. Dus je begrijpt wel dat ik nooit maar dan ook NOOIT iemand zal aanraden om hier een keuken te bestellen, afraden doe ik zeker� En geloof mij ik ben niet de enige ik weet meerdere mensen die bij hun dikke ellende hebben gehad. Dat het apparatuur er niet allemaal was, daar kan ik nog mee leven. Maar gewoon een werkblad vergeten te bestellen, daarna een half jaar met dit blad wachten tot het definitieve blad erop zit gaat er bij mij niet in. Zorg eerst dat de klant tevreden is en ga daarna over om je geld te innen. Doe met deze info wat je wilt maar je weet nu hoe de zaken hier gaan. Het enige positieve is de zorg die Goran heeft gelegd aan onze keuken.
Sterke punten Ze kunnen goed babbelen
Zwakke punten Communiceren kan veel beter en minder op geld uit zijn.
Barsten en scheuren in het werkblad zijn ontstaan door montagefouten, waarvan ik een rapport heb van een externe partij. Eerste melding hierover 4 jaar geleden gemaakt, inmiddels nadat er nog meer fouten zijn gemaakt door Reddy Keukens Helmond, is het nog steeds NIET opgelost. Schandalige nazorg service!
Sterke punten Bij verkoop lijkt alles te kunnen en wordt er heel vriendelijk gedaan
Zwakke punten Waardeloze nazorg, inmiddels 4 jaar later is het nog steeds niet opgelost!
Barsten en scheuren in het werkblad zijn ontstaan door montagefouten, waarvan ik een rapport heb van een externe partij. Eerste melding hierover 4 jaar geleden gemaakt, inmiddels nadat er nog meer fouten zijn gemaakt door Reddy Keukens Helmond, is het nog steeds NIET opgelost. Schandalige nazorg service!
Sterke punten Bij verkoop lijkt alles te kunnen en wordt er heel vriendelijk gedaan
Zwakke punten Waardeloze nazorg, moet zelf iedere keer vragen hoe het staat met mijn klacht, inmiddels 4 jaar later is het nog steeds niet opgelost!
December 2013 heb ik mijn keuken uitgezocht bij Reddy Keukens in Helmond. Zoals je mag verwachten voelde ik mij serieus genomen bij de aanschaf van mijn keuken van een kleine 20.000 februari 2014 is de keuken geleverd en geïnstalleerd. Een paar maanden later bleek dat ik schimmelvorming had bij de aansluiting van de vaatwasserkraan. Niet goed aangedraaid, alsnog gedaan en na het drogen van de vochtplek is na 2 maanden ongeveer de muur opnieuw gestuct, prima opgelost dus. Anderhalf jaar na ingebruikname van de keuken heb ik een barst geconstateerd in het keramische aanrechtblad. Reddy stuurt de leverancier van het blad om te beoordelen wat er aan de hand is. 6 maanden later nog steeds niks gehoord over de afhandeling van deze klacht. Toch maar eens zelf gebeld met leverancier van het blad. Die gaf aan richting Reddy Helmond te hebben terug gekoppeld. Ik had nooit meer wat van Reddy vernomen. Conclusie, het was mijn eigen fout dat het blad was gebarsten, ik zou er op gestaan of gezeten hebben, anders had het blad niet kunnen barsten. Bewijs dan maar eens dat je dat niet hebt gedaan. Omdat het een barst betreft die niet heel zichtbaar is, heb ik het erbij laten zitten. Januari 2017, inmiddels twee en half jaar gelden, er zijn scheuren/barsten ontstaan in mijn kookeiland tussen de uitsparingen in het blad waar mijn Pittcoocking unit in is gemonteerd. De leverancier van Pittcooking komt langs en schrijft een rapport dat er verschillende montagefouten zijn gemaakt. Er gebeurt vervolgens lange tijd niks. Als ik niet zelf met Reddy bel of mail, hoor ik niks meer. De fabrikant van het blad (Dekker) komt ook weer kijken. Dekker zegt weer dat het niet hun fout is en een Reddy medewerker die mee is, zegt ook dat het niet hun fout is. Uiteindelijk is het blad toch vervangen, maar bij verwijdering van het kapotte blad is een keramische zijwand, waar het blad op leunt flink beschadigd. Tevens blijkt het nieuw blad een halve centimeter dunner waardoor nu een gapend gat zit tussen het blad en de smetplint. Reddy zegt dat er een nieuwe zijwand komt, omdat deze zo beschadigd is. Ik dring erop aan dat ook wat aan het gapende gat moet worden gedaan. Wederom hoor ik maanden niks en moet ik zelf weer contact opnemen. 'Oh', wordt er gezegd, 'is het nog niet opgelost?" Nee, en wat blijkt, de zijwand is nog niet eens besteld. Weer maanden later komt Reddy met de fabrikant van het blad Dekker met een nieuwe zijwand. Wat blijkt, ook dit is een halve cm dunner waardoor ik nu naast een gapend gat met de smetplint ook nog een oversteek van het blad heb. Het moet worden opgelost zeg ik en dat vinden beide heren ook. Echter vinden ze beide niet dat ze iets verkeerd hebben gedaan. Inmiddels is dat nog steeds niet gebeurd, Reddy schermt iedere keer dat Dekker over de brug moet komen, maar ik heb natuurlijk de keuken bij Reddy gekocht en ik heb niks met hun leverancier te maken. Inmiddels is het nog steeds niet opgelost en ligt het aanrechtblad van het keukeneiland al anderhalf jaar los op de zijwand die ook los staat en moet ik mijn kookeiland regelmatig recht duwen om te voorkomen dat het geheel in elkaar dondert. Van Reddy hoor ik nog steeds niks en ik heb dan na bijna 4 jaar aan klachten die niet zijn opgelost, over een keuken die 5 en half jaar oud is, mijn rechtsbijstand verzekering ingeschakeld. Ben er nu helemaal klaar mee, schandalig nazorg van Reddy Helmond. Ik zal dan ook niemand aanraden om hier zijn/haar keuken aan te schaffen.
Sterke punten Bij verkoop lijkt alles te kunnen en wordt er heel vriendelijk gedaan
Zwakke punten Waardeloze nazorg, moet zelf iedere keer vragen hoe het staat met mijn klacht, inmiddels 4 jaar later is het nog steeds niet opgelost!
Koop hier geen keuken
Men weet hier goed de klant te paaien maar als je getekend hebt begint de ellende. Een keuken besteld ( bij een serieuze offerte kreeg je een Bosch blender kado, deze moeten we nog krijgen helaas�) in september 2021 montage datum voor febr 2022 gepland. Eerst begint het met een telefoontje dat de bestelde spoelbak niet in het bestelde blad kan worden gefreesd en dus moeten we terug om een ander blad uit te zoeken (achteraf hadden de deurtjes die in de keuken zitten ook vervangen moeten worden voor hetzelfde hout als het nu bestelde keukenblad maar hier zijn wij niet op gewezen helaas en wij zijn ook maar leken wat dat aangaat anders ga je niet naar �professionals� toe). Een week voor de levering werden we gebeld dat er diverse apparatuur niet binnen was (leverproblemen) en dat het werkblad niet binnen was gekomen (totaal niet besteld en toen kreeg een medewerker die inmiddels ontslagen was de schuld in de schoenen geschoven). Ook geen duidelijk installatie schema gekregen en dus maar gebeld hoe hoog het werkblad komt, een maat doorgekregen en achteraf de hoogte maat van bovenkant kastje doorgekregen ipv bovenkant blad. Dus je raadt het al dat ging niet goed. Achteraf voor een andere koelkast gegaan aangezien de originele niet te leveren was. Toen de keuken zover was gemonteerd miste er nog veel. Combi magnetron, afzuiginstallatie, vriezer en het juiste werkblad. Toen in mei het juiste blad was binnen gekomen en de combi magnetron en de vriezer is de montage partner van reddy terug geweest en zou de keuken afgemaakt worden op de afzuiging na omdat hier nog leverproblemen mee waren. Eenmaal thuisgekomen na een dag werken zag ik tot mijn schrik dat alleen de combi oven was geplaatst (met een verkeerd kleur display de oven was rood en de combi oven was wit en dit was niet te wijzigen (Marco en Dennie hadden dit moeten weten als verkopers en hadden direct de juiste types moeten bestellen) en dat het kookeiland af was (op de afzuiging na). Het L gedeelte waarvan ook het werkblad nog moest zat er niet op, deze lag nog in de woonkamer. Hierover gebeld dat ik teleurgesteld was, maar toen kreeg ik van alles naar mijn kop geslingerd dat zij niks goed konden doen en dat ik eerst maar moest betalen voordat zij weer kwamen monteren. Maar goed ik ben dat zeker niet gaan betalen en alles wat ik daarna hoorde zal ik je besparen. Ook het eiland moest naar beneden aangezien de hoogte met de wcd niet uitkwam, deze kwam in het blad terecht. Bij Reddy hadden ze opgegeven aan de monteur dat �mevrouw� het te hoog vond maar wees eerlijk en geef toe dat je zelf een hoogte fout hebt doorgegeven zoals hierboven omschreven. Al met al is pas eind augustus, jawel je leest het goed, de keuken afgemaakt incl. de afzuiging en een nieuwe combi oven. Ofwel we hebben een half jaar door hun fouten met een tijdelijke werkblad moeten leven en een half jaar in de rommel gezeten. Maar zoals je leest mag je als klant niet ontevreden zijn en moet je maar genoegen nemen met het feit dat je in totaal 3 keer vrijaf van je werk moet nemen en dat je 3 keer de rommel naar de stort mag brengen. Maar wel direct nadat de keuken gereed was een mail gestuurd dat ze hun geld willen. Dus je begrijpt wel dat ik nooit maar dan ook NOOIT iemand zal aanraden om hier een keuken te bestellen, afraden doe ik zeker� En geloof mij ik ben niet de enige ik weet meerdere mensen die bij hun dikke ellende hebben gehad. Dat het apparatuur er niet allemaal was, daar kan ik nog mee leven. Maar gewoon een werkblad vergeten te bestellen, daarna een half jaar met dit blad wachten tot het definitieve blad erop zit gaat er bij mij niet in. Zorg eerst dat de klant tevreden is en ga daarna over om je geld te innen. Doe met deze info wat je wilt maar je weet nu hoe de zaken hier gaan. Het enige positieve is de zorg die Goran heeft gelegd aan onze keuken.
Sterke punten
Ze kunnen goed babbelen
Zwakke punten
Communiceren kan veel beter en minder op geld uit zijn.
Waardeloze nazorg na slordige installatie
Barsten en scheuren in het werkblad zijn ontstaan door montagefouten, waarvan ik een rapport heb van een externe partij. Eerste melding hierover 4 jaar geleden gemaakt, inmiddels nadat er nog meer fouten zijn gemaakt door Reddy Keukens Helmond, is het nog steeds NIET opgelost. Schandalige nazorg service!
Sterke punten
Bij verkoop lijkt alles te kunnen en wordt er heel vriendelijk gedaan
Zwakke punten
Waardeloze nazorg, inmiddels 4 jaar later is het nog steeds niet opgelost!
Waardeloze nazorg na slordige installatie met schade tot gevolg
Barsten en scheuren in het werkblad zijn ontstaan door montagefouten, waarvan ik een rapport heb van een externe partij. Eerste melding hierover 4 jaar geleden gemaakt, inmiddels nadat er nog meer fouten zijn gemaakt door Reddy Keukens Helmond, is het nog steeds NIET opgelost. Schandalige nazorg service!
Sterke punten
Bij verkoop lijkt alles te kunnen en wordt er heel vriendelijk gedaan
Zwakke punten
Waardeloze nazorg, moet zelf iedere keer vragen hoe het staat met mijn klacht, inmiddels 4 jaar later is het nog steeds niet opgelost!
Waardeloze nazorg na slordige installatie met schade tot gevolg
December 2013 heb ik mijn keuken uitgezocht bij Reddy Keukens in Helmond. Zoals je mag verwachten voelde ik mij serieus genomen bij de aanschaf van mijn keuken van een kleine 20.000 februari 2014 is de keuken geleverd en geïnstalleerd. Een paar maanden later bleek dat ik schimmelvorming had bij de aansluiting van de vaatwasserkraan. Niet goed aangedraaid, alsnog gedaan en na het drogen van de vochtplek is na 2 maanden ongeveer de muur opnieuw gestuct, prima opgelost dus. Anderhalf jaar na ingebruikname van de keuken heb ik een barst geconstateerd in het keramische aanrechtblad. Reddy stuurt de leverancier van het blad om te beoordelen wat er aan de hand is. 6 maanden later nog steeds niks gehoord over de afhandeling van deze klacht. Toch maar eens zelf gebeld met leverancier van het blad. Die gaf aan richting Reddy Helmond te hebben terug gekoppeld. Ik had nooit meer wat van Reddy vernomen. Conclusie, het was mijn eigen fout dat het blad was gebarsten, ik zou er op gestaan of gezeten hebben, anders had het blad niet kunnen barsten. Bewijs dan maar eens dat je dat niet hebt gedaan. Omdat het een barst betreft die niet heel zichtbaar is, heb ik het erbij laten zitten. Januari 2017, inmiddels twee en half jaar gelden, er zijn scheuren/barsten ontstaan in mijn kookeiland tussen de uitsparingen in het blad waar mijn Pittcoocking unit in is gemonteerd. De leverancier van Pittcooking komt langs en schrijft een rapport dat er verschillende montagefouten zijn gemaakt. Er gebeurt vervolgens lange tijd niks. Als ik niet zelf met Reddy bel of mail, hoor ik niks meer. De fabrikant van het blad (Dekker) komt ook weer kijken. Dekker zegt weer dat het niet hun fout is en een Reddy medewerker die mee is, zegt ook dat het niet hun fout is. Uiteindelijk is het blad toch vervangen, maar bij verwijdering van het kapotte blad is een keramische zijwand, waar het blad op leunt flink beschadigd. Tevens blijkt het nieuw blad een halve centimeter dunner waardoor nu een gapend gat zit tussen het blad en de smetplint. Reddy zegt dat er een nieuwe zijwand komt, omdat deze zo beschadigd is. Ik dring erop aan dat ook wat aan het gapende gat moet worden gedaan. Wederom hoor ik maanden niks en moet ik zelf weer contact opnemen. 'Oh', wordt er gezegd, 'is het nog niet opgelost?" Nee, en wat blijkt, de zijwand is nog niet eens besteld. Weer maanden later komt Reddy met de fabrikant van het blad Dekker met een nieuwe zijwand. Wat blijkt, ook dit is een halve cm dunner waardoor ik nu naast een gapend gat met de smetplint ook nog een oversteek van het blad heb. Het moet worden opgelost zeg ik en dat vinden beide heren ook. Echter vinden ze beide niet dat ze iets verkeerd hebben gedaan. Inmiddels is dat nog steeds niet gebeurd, Reddy schermt iedere keer dat Dekker over de brug moet komen, maar ik heb natuurlijk de keuken bij Reddy gekocht en ik heb niks met hun leverancier te maken. Inmiddels is het nog steeds niet opgelost en ligt het aanrechtblad van het keukeneiland al anderhalf jaar los op de zijwand die ook los staat en moet ik mijn kookeiland regelmatig recht duwen om te voorkomen dat het geheel in elkaar dondert. Van Reddy hoor ik nog steeds niks en ik heb dan na bijna 4 jaar aan klachten die niet zijn opgelost, over een keuken die 5 en half jaar oud is, mijn rechtsbijstand verzekering ingeschakeld. Ben er nu helemaal klaar mee, schandalig nazorg van Reddy Helmond. Ik zal dan ook niemand aanraden om hier zijn/haar keuken aan te schaffen.
Sterke punten
Bij verkoop lijkt alles te kunnen en wordt er heel vriendelijk gedaan
Zwakke punten
Waardeloze nazorg, moet zelf iedere keer vragen hoe het staat met mijn klacht, inmiddels 4 jaar later is het nog steeds niet opgelost!