Keuken Kampioen: combineer naar hartenlust kleuren, materialen, modellen, werkbladen en apparatuur. Maak uw keuze uit honderden deurtjes, grepen, inrichtingen en accessoires. Vraag onze deskundige en vriendelijke keukenadviseurs wat u maar weten wilt. Keuken Kampioen levert kwaliteitskeukens uit eigen fabriek. Wat is het grote voordeel voor u?

Keuken Kampioen Reviews

  • Bij oriëntatie voor een keuken hebben we besloten om de keuken meteen te kopen en niet naar een andere leverancier te gaan, zoals we onszelf hadden voorgenomen! Het gesprek was naar volle tevredenheid, alsmede het aanbod.

    Het plaatsen van onze gloednieuwe keuken vond plaats op een donderdag. Op zaterdag de oven in gebruik genomen, deze maakte rare geluiden. Het weekend erop wilden we wederom de oven gebruiken maar deze gaf de geest. Dit leek me nog geen probleem, het geleverde product werkt niet naar behoren en zal wel vervangen worden, hij is tenslotte gloednieuw!

    De oplossing van de keukenkampioen is om een monteur te sturen??? Ik koop dus een nieuw apparaat dat nog niet is gebruikt en dat moet dus voor ingebruikname gerepareerd worden?? Ik vind dit een uitermate slechte beslissing van de keukenkampioen die pretenderen 100% service te geven. Garantie tot aan de deur lijkt me. Er mag redelijkerwijs vanuit gegaan worden dat dit apparaat al mankementen had bij aflevering. Een monteur stuur je als het apparaat reeds enige tijd in gebruik is, niet bij een aankoop!

    We hebben een klacht ingediend bij de klantenservice, op een antwoord wachten we nog steeds. Alle fatsoensnormen gooien ze dus ook overboord!

    Wel kregen we antwoord op een review. De keukenkampioen had al meerder malen contact met ons gehad...NOT... het contact dat we hebben gehad waren onze eigen telefoontjes naar de klantenservice waarin we verzochten om de oven te vervangen. Tevens via het review kregen we te horen dat de keukenkampioen bij het standpunt blijft: Dus; koop bij ons maar een nieuwe oven die niet werkt, dan laten we hem even maken. We gaan de oven niet vervangen voor een nieuwe. Klaar is Kees. Hier moeten wij dus blij mee zijn.

    Een service van niks!!!!


    Sterke punten
    De verkoper in Rotterdam was een aardige jonge man. Het gesprek daar hebben we als prettig ervaren.

    De monteur was een ZZP-er, niet in dienst van keukenkampioen, heeft keurig werk geleverd.

    Zwakke punten
    garantie tot de deur!!! slechte service, whirlpool kan dus zijn defecte materiaal via de keukenkampioen alsnog kwijt! ze vergeten te melden in het verkoopgesprek dat er meteen een monteur meekomt om je defect aangekochte spullen te repareren!!!

    Door Carola op 8 juli 2019 Reageer
  • Slechtste aankoop ever. An sich was/is de keuken prima, en ook de monteur was een heel aardige, kundige man. Maar daarmee is al het positieve ook gezegd.
    Keukenkampioen heeft een inmeetfout gemaakt, waardoor ik 500 euro extra aan de aannemer kon betalen om de keuken toch passend te maken. Ook kostte me dit een extra vrije dag. Men gaf bij Keukenkampioen hun fout wel toe, maar weigert de extra kosten te dekken. Vervolgens blijkt er een kras op de keuken, en is er een deel van de afzuigkap niet compleet. Ik zou dan gebeld worden om dit te herstellen (wat me uiteraard weer een vrije ochtend kost), maar tot nu toe niks van ze gehoord. Kortom, aller slechtste ervaring ever, nog nooit zulke slechte service meegemaakt.

    Sterke punten
    Aardige en kundige monteur, al was die volgensmij geeneens in dienst bij KK

    Zwakke punten
    Alles. Komen afspraken niet na, leveren spullen met krassen/incompleet af, maken fouten maar weigeren verantwoordelijkheid voor de gevolgen (kosten) hiervan te nemen.

    Door Wendela op 29 maart 2019 Reageer
  • Zomer 2017 hebben wij een keuken (lage kasten, hoge kasten en een spoeleiland) gekocht bij de Keuken Kampioen te Tiel. Helaas hadden ze de keuken niet in de door ons gewenste kleur staan en daarom hebben we onze keuze gebaseerd op een enkel frontje wat ze daar hadden staan. Na een prijsonderhandeling (erg dwingende houding van de verkoper, maar goed de prijs werd voor ons acceptabel) en specifiek gevraagd te hebben of de keuken geleverd zou worden zoals het getoonde frontje, hebben we het koopcontract ondertekend.

    Eind oktober werd de keuken geleverd en begin november heb ik de keuken uitgepakt om te gaan plaatsen (plaatsen in eigen beheer). Direct bij het uitpakken valt op dat: a) de panelen voor het eiland, de zichtzijde van een van de hoge kasten, de plinten en de passtroken mat zijn ipvhet door ons bestelde hoogglans b) alle frontjes/deurtjes in meer en mindere mate krom zijn, c) de plankdragers ontbreken. Direct, nog binnen de tijd om te reclameren, maken we hier melding van. Ons wordt verzocht om melding te doen bij het hoofdkantoor en dat doen we dan ook.

    Een periode van bijna drie weken volgt waarin we meermaals foto's moeten toesturen en achter de KK aan moeten bellen (want toezeggingen dat zij ons gaan bellen worden niet nagekomen) voordat wordt toegegeven dat het geleverde inderdaad niet is zoals aan ons verkocht. Er wordt toegezegd dat er hoogglanspanelen en nieuwe fronten geleverd zullen gaan worden.
    Ondanks de toezegging (alles telefonisch, niks via de mail) dat we gebeld gaan worden over een leverdatum horen we niks, dus eind december bellen we zelf maar weer eens en krijgen een leverdatum door 3e week januari. Echter worden we 4 dagen voor geplande datum gebeld dat de levering niet door zal gaan, nieuwe datum is nog niet bekend. Na meerdere telefoontjes van onze kant uit wordt er aangegeven dat de levering deels zal geschieden, panelen wel, deuren niet.
    Een paar dagen later mogen we de panelen dan ontvangen en constateren direct dat de kleur volledig afwijkend is van fronten en dat niet alle maatvoering juist is. Direct reclameren we weer en inschakeling van rechtsbijstand en een ingebrekestelling volgt.

    Om een te lang verhaal te voorkomen en om geen gedetailleerde weergave te hoeven doen van de volledige non-communicatieve en arrogante houding van de klanten 'service', het vervolg samengevat.

    Toegegeven wordt dat ze de panelen niet in de exacte zelfde hoogglans te kunnen leveren, we doen een concessie en accepteren de panelen/plinten/passtroken in mat. Deze ontvangen worden deels opnieuw geleverd ('oude' panelen waren deels gebruikt voor tijdelijke plaatsing van de keuken).
    Eind feb., de nieuwe fronten worden geleverd, de kleur wijkt af van de eerdere fronten en de afwerking lijkt wel een lachspiegel ipv strak hoogglans. weer reclameren we en moeten ze eerst in conclave met de leverancier voordat ze toegeven dat het fout is.
    Deze week (begin april) worden opnieuw fronten geleverd en wederom constateren we een kleurverschil en een brakke afwerking. Wederom reclameren we en wederom non-reactie/communicatie vanuit KK.

    Ongeveer 6 maanden en 4 leveringen verder en we hebben dus nog steeds geen keuken geleverd gekregen zoals we overeengekomen met KK (zelfs ondanks dat we al concessies hebben gedaan).

    We hebben het vandaag uit handen gegeven aan de advocaat van de rechtsbijstand en zijn heel benieuwd hoe dit in vredesnaam ooit opgelost gaat worden.

    Het is in ieder geval voor ons duidelijk dat we NOOIT meer een aankoop doen bij de Keuken Kampioen / Mandemakers Groep en zullen dat ook een ieder afraden.

    Sterke punten
    nvt

    Zwakke punten
    Maximaal incompetent en een volledig non-communicatieve en arrogante klanten 'service'.

    Door Joris op 6 april 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Me and my wife went to keuken kampioen at Mijdrecht to look for a kitchen for our new house which we planned to buy but still not bought then. Marshal from keuken kampioen showed us the kitchen and finally created an offer for us. As we still did not buy the house then, so we didn't want to sign any paper. They fooled us by giving an offer. They gave us appliances worth 250 euros and told us to sign the offer and pay 250 euros. They mentioned that in case we don't buy the house or do not want to buy kitchen they will keep 250 euros with them and we will keep the appliances. But if we decide to buy, then we will get the appliances for free. Later we realized it's an overpriced kitchen and we told them we do not want the kitchen. Then the manager at the shop who is very arrogant and ill mannered person told us that we have signed the order and now we need to pay 30% fine if we cancel. By then even the design of kitchen was not finalized and no measurements were taken. Also as all the papers were in Dutch and we cannot read Dutch, we trusted their words and got fooled. They talked so rudely to me and my wife that finally we got pissed off like hell and we paid the fine to get out of their shackles. It was a nightmare experience for us and we lost thousands of euros as fine. I would suggest people never to trust their words and there are other shops who offer better kitchen for much less price. These guys are just bunch of liars !! They took advantage of us being expats. #shameonkeukenkampioen

    Sterke punten
    No strengths

    Zwakke punten
    They are bunch of liars. Very arrogant people specially the manager. Very very poor service.

    Door Sushil op 13 juni 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Ook wij zijn erin getrapt, bij aankomst bleek de keuken niet te passen omdat de stroom anders aangelegd moest zijn. We hebben van tevoren alles laten opmeten en hebben keukenkampioen betaald om alles te regelen. Toen ze aankwamen bleek hun tekening niet te kloppen en werd gedreigd dat we extra kosten moesten gaan betalen als we de keuken zouden annuleren. Inmiddels zitten we 2 maanden zonder keuken, de oude keuken hadden we aan een goed doel gegeven. Een aanbetaling is gedaan en due krijgen we niet terug.
    Trap er niet in...

    Sterke punten
    Spullen verkopen

    Zwakke punten
    Wat verkocht is ook daadwerkelijk leveren

    Door Robert p op 1 december 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Koop hier geen keuken omwille van de vele fouten die in het proces plaatsvinden en WAARDELOZE SERVICE NA VERKOOP! Wij hebben 6 MAANDEN over de eerste levering tot de correcte oplevering gedaan. Uiteindelijk zijn er 10 service beurten over heen gegaan, we hebben het hele proces de keukenkampioen via de monteurs, telefoons, mails, winkelbezoeken achter hun broek aan moeten zitten. Hebben tich fouten uit hun offertes, plannen en montages gehaald. Werden constant van het kastje naar de muur gestuurd en kregen als standaard antwoord “dat een keuken nu eenmaal maatwerk is en dat nu eenmaal langer kan duren.” Langer is voor de keukenkampioen wel een zeeeeeeer rekbaar begrip, men weze gewaarschuwd!
    Hier alvast enkele zinvolle tips bij het aanschaffen van je keuken:
    - Gebruik deze winkel als inspiratie, en niet als leverancier! De verkopers zijn super vriendelijk, de meeste monteurs en vrijwel alle service na verkoop is waardeloos.
    - Check je toestellen goed op de laagste prijsgarantie. Internet zit vaak nog onder de “zeer lage prijs” van de keukenkampioen. Je kunt je toestellen trouwens ook altijd elders kopen.
    - Let goed op de reacties op Trustpilot, Nederlandreview, Qasa,.. de hoge cijfers zijn vrijwel allemaal gegeven na de POSITIEVE WINKEL ERVARING, de negatieve allemaal na/tijdens een COMPLEET FALENDE MONTAGE en KLANTENSERVICE.
    - Voel je vooral niet verplicht om onmiddellijk te tekenen. (er is een reden waarom ze willen dat je dit doet…)
    - Wacht tot er een “Enkel deze week 40%” actie is. Onze vele winkel bezoeken hebben geleerd dat het heel vaak “Enkel deze week” is.
    - Check alles, heel goed! Niet dat we het gevoel hebben dat ze veel met onze opmerkingen gedaan hebben, maar dan weet je alvast dat het niet aan je eigen onoplettendheid lag.
    - Wil je een keuken zonder problemen? Blijf dan vooral zo ver mogelijk van de KeukenKampioen (en waarschijnlijk de hele Mandemakersgroep: oa Keukenconcurrent, MandemakersKeukens, deel van Grando,…) vandaan!
    - Wil je veel sociaal contact en veel extra activiteiten rondom je keuken, koop hem dan vooral wel bij bij de keukenkampioen, wij hebben 10 dagen 1-5 mensen over de vloer gehad en dat was niet omdat we zo een grote keuken hebben -> een “gewone” U-keuken. (Zorg vooral ook voor melk en suiker voor in de koffie)

    Hopende jullie alvast van een Keukenfiasco te vrijwaren wachten wij op een reële compensatie. Momenteel vind de keukenkampioen zich zeer gul door een dineerbon van minder dan 1% van ons aankoopbedrag aan te bieden. Best grappige actie nu we eindelijk "zorgeloos" in onze keuken kunnen koken…

    Sterke punten
    Vriendelijke verkopers
    Tot laat open
    Vaak "enkel deze week 40% korting en 1EUR montage" acties
    Grote toonzaal
    Veel mogelijk
    Altijd koffie of thee

    Zwakke punten
    Zeer matige monteurs, pas voor servicebeurt 9 en 10 kregen we een goede
    Bestelproces - leverproces - montageproces zit vol FOUTEN
    WAARDELOZE service na verkoop
    Veel beloftes weinig daden
    Niet punctueel
    Arrogante regiomanager
    Interne bedrijfsstructuur loopt spaak en dit is voor de klanten duidelijk merkbaar in lage wachttijden, foute leveringen, geen/foute terugkoppeling op telefoons/mails
    Geleverde stemt niet altijd overeen met bestelde
    Hebben geen kennis over vlakintegreerbare kookplaten
    Hun klantgerichtheid zit enkel in het binnenhalen
    ...

    Door floor op 5 november 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Samen met mijn zoon eind 2015 2 keukens gekocht en geloof me voor bij elkaar veel geld. In maart 2016 werden ze beiden geleverd en geinstalleerd.
    En toen begon het. Bovenkasten verkeerde front geleverd, kastdiepte kookeiland verkeerd, afzuigkap waarvan een inwendige kabelboom was doorgesneden,
    stuk uit 2 onderlades gezaagd, beschadiging composiet werkblad, vooraf diverse zaken verkeerd ingemeten waardoor vaatwasser niet meer open kon,
    deel composiet werkblad opnieuw bestellen vanwege anders plaatsen werkblad, vaatwasser en koelkast weken lang ingepakt in de gang, en nog veel meer.
    Bereslechte after sales, helemaal niet dus! Niet of te laat reageren op klachten, doorverwijzen naar andere collega's of fabrikanten van de keukenapparatuur.
    En zo nog wel meer zaken te noemen. Wij hebben absoluut spijt van onze keuze voor de Keuken Kampioen. Diverse malen met Keuken Kampioen overlegd om een redelijke
    vorm van compensatie voor alle gedoe die we hebben meegemaakt, nu 6 maanden verder en het heeft nergens toe geleid.
    Voor alle duidelijkheid nog dit: de keukenmonteurs die bij ons zijn geweest zijn een absolute toppers! Inmiddels is de vestigingsmanager vervangen en onze keukenverkoopster werkt er ook al niet meer.
    Mijn tekst qua ongenoegen over Keuken Kampioen is veel langer maar ik wil het voor dit moment hier even bij laten. U bent gewaarschuwd!

    Sterke punten
    Goede keukenmonteur.

    Zwakke punten
    Vooral de after sales, die is er niet......

    Door Ewald V. op 28 september 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • In februari 2016 gingen wij voor advies voor een ingebouwde afvalemmer in onze Keukenkampioen keuken. Er werd een Hailo uno emmer voor ons besteld. Na 2,5 maanden van ellende door verkeerde emmer bezorging, emmer zonder bevestigingsmateriaal, zakje toegestuurd zonder handleiding en mal en verkeerde kleur, vele vele telefoongesprekken en wachtenwachtenwachten...Heb ik dan nu einnnnndelijk de juiste emmer en toebehoren. Het is nu mei!via online winkel had het slechts een paar dagen geduurd. Keukenkampioen gaat uit van plaatsing door hen en levert dus niet alle toebehoren erbij die je nodig hebt om het zelf te doen. Zeer negatieve ervaringen. Niet doen!

    Sterke punten
    Meisjes bij de klantenservice zijn vriendelijk

    Zwakke punten
    Klantenservice kan niets doen zonder overleg met teamleider en buiten het protocol. De klant is de dupe en moet steeds thuis blijven voor levering en retouren en daar staat NIETS als genoegdoening tegenover.

    Door C. Backus op 2 mei 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • De keukens hier zijn lekker trendy en aantrekkelijk.

    Door Arla op 14 januari 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • I agreed with them to have the simplest thing in a kitchen done-to just do the kitchen worktop and nothing more. In the contract the delivery date stated was 5 weeks.
    7 weeks passed by and no sound of them at all.
    Than I decided to engage them and they have been inventing stories and excuses for the past 5 weeks (so far). For the past 3 month since I have hired them to do a simple work, I am without a functional kitchen, eating out every night, because they are incompetent in the work they are suppose to be "champions" in.
    I have tired everything to reason with them, calling them, sending emails, opening complaints on their official site, opening complaints on klach.nl ( btw at the moment they own 73% of the complaints in their category) reported them in the ACM.nl and consuwijzer.nl, send complaint via registered mail, etc. So their response to this: SILENCE. Nobody gives 10cents to what you have to say.
    I strongly advise anyone that is even thinking to get anything from these people, to go to the next store. Even if you plan to get a small handle worth 20euros, just dont enter their shop. Just go to the next one. There is always a next one, just 2meters from them. And the other companies are smart. The open their shops just next to keukenkapioen, because they know that you will not go in keukenkapioen, but will go in their shop. Just do that and I promise you, you will feel appropriated and satisfied, you will be smiling, and everything will be done according to the agreement.
    I still can not understand how is it possible to agree that you will deliver something in 5 weeks (which is again a lot of time for such a simple thing) to and than take 12 weeks (so far) not to deliver. And probably there will be 3-4 more that I will need to wait. That is 250% more that the agreed time, and 250% more of money thrown out on dinners every night.
    I feel sorry for all of us that made the mistake to start something with these liars.

    Sterke punten
    nothing

    Zwakke punten
    everything

    Door Ilija op 13 januari 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Bij keuken kampioen Den Bosch langs geweest voor een nieuwe keuken. Na wat strubbelingen eindelijk een juist ontwerp met passende prijs gekregen van de filiaalmanager Stephan. Nu vergelijken met de concurrent!

    Worden we gebeld, door Jaimy van keuken kampioen Den Bosch! Jullie keuken ontwerp is ontwerp van de week, speciaal uitgekozen door de directie, u ontvangt een cadeau van ons!!

    Nou dat klinkt mooi! Ik vraag tweemaal voor de zekerheid, ik ontvang dus een cadeau van jullie zonder dat ik een keuken bestel bij jullie! Tweemaal word ja gezegd.

    Ik kom langs in de winkel voor het cadeau...........word mij verteld door de filiaalmanager Stephan dat het cadeau natuurlijk alleen gegeven word als ik nu mijn handtekening zet!!!!

    Toen was het voor mij over, en ben ik weg gegaan. Nadat ik natuurlijk gemeld had wat ik van deze actie vond

    Sterke punten
    Geen!

    Zwakke punten
    De organisatie weet echt niet waar ze mee bezig zijn!! Eén groot leugen wat ze je voorhouden!

    Door Thijs op 28 augustus 2015 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek Keuken Kampioen

Schrijf je eigen review over Keuken Kampioen