Keuken Kampioen: combineer naar hartenlust kleuren, materialen, modellen, werkbladen en apparatuur. Maak uw keuze uit honderden deurtjes, grepen, inrichtingen en accessoires. Vraag onze deskundige en vriendelijke keukenadviseurs wat u maar weten wilt. Keuken Kampioen levert kwaliteitskeukens uit eigen fabriek. Wat is het grote voordeel voor u?

Keuken Kampioen Reviews

    Een grote ramp

    In maart een keuken besteld bij keukenkampioen Spijkenisse na een gezellig leuk gesprek, dit was meteen de laatste positieve ervaring, want je handtekening staat dan.
    Bij het tweede gesprek zaten wij ineens bij de collega van de verkoper, dit was de manager, bij de controle bleek ineens dat de bestelde spatrand niet op de bon was gezet door de eerste verkoper, mochten we een flink bedrag voor bijbetalen, flink overrompeld toch maar gedaan, want dit was ook niet meer te bewijzen. Inmeten, demonteren en monteren ook via de winkel gedaan, alleen mijn eigen aannemer deed de voorbereiding.
    Tijdens de voorbereiding waarschuwde mijn eigen aannemer mij dat de gemeten maten niet klopte en ik meteen de winkel moest bellen, ik de winkel bellen, wordt ik afgeblaft door de manager, die vond dat dit mijn fout was. De persoon die ingemeten heeft, heeft niet gekeken dat er een voorzetwand aanwezig was en de sloper heeft deze weggesloopt, moest ik mijn aannemer een voorzetwand laten plaatsen van €502,- rekening door gestuurd naar de winkel, nog niets van gehoord.
    Na montage deed de vaatwasser het niet door een montage fout en de afvoer van de gootsteen lekte, is inmiddels verholpen en heel veel beschadigde delen en apparatuur, dit wordt half juni opgelost is mij beloofd.
    Ik heb ook een Amerikaanse koelkast in een nis besteld, de ruimte hieromheen zou 1cm tot 1 ,5 cm zijn, dit is nu ruim 5 cm per kant, na plaatsing komt de verkoper met de smoes dat dit moet voor de koeling van de koelkast zelf, op internet zijn zat afbeeldingen te vinden van koelkasten van het zelfde merk, die wel op de afgesproken maten gemonteerd zijn.
    Ik heb gevraagd of ze dit minimaal willen afwerken met een afwerklat in kleur, deze willen ze wel tegen meerprijs leveren aan mij, maar die moet ik zelf maar monteren, voor hun fout dus. Dat ga ik natuurlijk nooit doen, dit punt moet ik waarschijnlijk via de rechtsbijstandverzekering doen, want de winkel en klantenservice blijven weigeren dit op te lossen, terwijl ik eigenlijk kan vragen om een passende koelkast en nis, wat meer kosten is dan een latje van €100,- in eigen fabriek gemaakt. Koelkast was ook niet af te stellen volgens de monteur, die staat aan één kant 1 cm lager en wiebelt bij gebruik van de deur, later even gekeken, dit kan dus wel, het is alleen een tijdrovende klus waar ze geen zin in hadden
    En ik kan steeds vrij nemen van het werk, de koelkast deur werd vervangen ivm een kras, monteur heeft de verkeerde deur mee, komt een andere dag weer en de keuken zelf is weer een andere monteur, 3 extra vrije dagen weg.
    Dit verwacht ik niet van een keuken van bijna €15500

    Sterke punten
    Gladde praatjes

    Zwakke punten
    Afspraken niet nakomen en andere dingen in de offerte verstoppen dan mondeling besproken

    DIKKE OPLICHTERS!!!!!!!

    We zijn zeer onbeschoft behandeld en totaal niet klantvriendelijk.
    Bij deze zaak proberen ze je op te lichten waar je bij staat. Let je even niet op? dan zit je met een keuken in je maag die 6K waard is.... maar bij deze zaak mag je 16k aftikken, en zonder hun zogenaamde kortingen kost die keuken normaal zelfs wel 21k!!

    Leuke praatjes en een hapje en drankje doen ze enkel om je om te kopen.
    Wij kregen een nieuw personeelslid die ons zou helpen om een keuken samen te stellen.

    De eerste vraag die gelijk gesteld werd, wat is je budget.
    Toen wij aangaven niet zo zeer een budget/richtprijs in gedachten te hebben en dat we gewoon wouden kijken wat een keuken naar onze wens en opstelling zou kosten werd er kort door de bocht gezegd. Ja zonder een maximale prijs kan ik niks.

    ik zie dat jullie al hele mooie keukens met A merk apparatuur hebben voor 7-8000.-. Dus laten we daar maar mee beginnen.

    Vervolgens hebben wij hier vanaf 2 uur tot bijna half 8 avonds gezeten. Geen enkel probleem en wij hebben alle geduld gehad voor de nieuwe werknemer. Alleen hadden zijn collega's het in 1-2 uren wel gedaan. Tijdens deze procedure werden de grote AEG en Miele merken afgeraden want die waren veel te duur en hun eigen Whirlpool was beter en betaalbaarder. Prima hun zijn de specialist dus dan vertrouw je ze toch?

    Composieten blad, nee meneer dat deed ik niet! een vezel blad is veel goedkoper en net zo mooi.

    Al met al hebben wij een vrij basic keuken uitgezocht in een U vorm, Geen bovenkasten, geen Bora maar een normale afzuigkap, en weer had hij zogenaamd "toevallig" een die goedkoop moest wezen.

    om een lang verhaal kort te houden, Meneer ging onze keuken berekenen, We kregen een gratis cooker want dit was de huidige actie. Ik vraag hem nog, hebben jullie nog meer acties lopen momenteel, heel kort reageerde hij Nee.

    ondertussen moest hij wel 6-7x naar zijn collega's om zijn tekeningen en prijzen te laten checken, prima je bent nieuw we hebben geduld.
    Vervolgens komt er een papier op tafel, daar worden oldskool wat prijzen op geschreven met een "Pen" dus niks officieels.... de linker kolom moest de advies prijs zijn, en de rechter werd hun prijs dan. Als kers op de taart werden die prijzen online vergeleken! nou super denk je toch?? Dus ik riep mediamarkt... nou daar was die niet blij mee. Nee het was alleen de Site KEUKENLOODS. Ik had hem allang door dat het onder een hoedje gespeeld werd maar goed ga je gang. Vervolgens moest dit ruim 2 uren duren voordat dat uit gerekend was. Tussendoor kregen we nog vele verkoperspraatjes te horen met : jaa hier korting daar korting, qooker gratis, dus alleen een spoelbak betalen. Kosten 500,- .... toen dacht ik al 500 EURO???? VOOR EEN STANDAARD SPOELBAK? Niet eens ingevrezen, gewoon opgelegd. Want ook dat werd veeeeeel te duur volgens hem.

    Al met al meneer is klaar, draait het papier om: kostprijs met kortingen 16.500,-..... Ik zeg hem maar dat ga ik niet voor die keuken betalen. Waarop meneer kort en beledigd antwoord, En waarom niet!!? Dus ik leg hem uit waarop, dat dit een basic keuken is, geen dure bladen of apparatuur, geen speciale kasten niks! we hebben de keuken zo goedkoop mogelijk gehouden.

    Ja maar dit is wat je wilt zegt ie, dus ik geef aan rustig te willen overleggen met mijn vriendin die naast me zit, dit vond hij blijkbaar maar gek maar ging uit eindelijk toch maar naar zijn collega om de prijs nogmaals te bespreken.
    Bij terugkomst zegt ie, wat wil je geven dan?
    Wat wil je geven dan? zitten we in een handje klap zaak dacht ik?
    Dus ik vraag hem wat kunnen jullie van de prijs maken.
    Nou meneer 16k rond!! dus ik geef hem aan dat we dat niet zien zitten en er dan eerst over na willen denken.
    Blijkbaar kon hij dit niet waarderen, waarna hij vraagt. Doe een bod dan? Uh doe een bod dan? We worden dus gedwongen dacht ik? Dus ik leg hem uit dat wij vinden dat deze keuken 10 duizend euro waard is. Vervolgens lacht meneer ons gewoon uit, ik zeg hem sorry maar wat we erbij krijgen kan dat nooit jullie prijs kosten. Vervolgens worden we weer uitgelachen waarop ik zeg dat 10 duizend nog steeds erg veel geld is.
    Hij gaat met zijn collega overleggen zegt ie.
    (die overigens omdat het half 8 was zeer gepikeerd was al) Constant lopen zuchten en op zn horloge zit te kijken, zijn vrouw al belde want hij had klanten die lang duurde? Sorry maar jou collega duurde lang maar goed.

    Samen komen ze terug gelopen en ik groet hem vriendelijk. Waarop hij mij Direct aan valt en zegt of ik dit grappig vindt. Huh Wat antwoord ik? Ja onze tijd verdoen zegt ie! Huh??? antwoord ik, ja en je bent deze jongen zijn tijd aan het verdoen met zo'n bieding. Hij heeft zoveel moeite erin gestoken. (dus ze verwachten dus dat je maar koopt dan??) Dus ik leg hem uit waarom ik dat vindt. Nou antwoorde hij, we zijn klaar dit is zonde van onze tijd, en wat wij wel niet dachten en we waren gek, ik bleef rustig en antwoord sorry maar dan houdt t op. Nou we moesten maar even downsizen als we niet genoeg Budget hadden voor zo'n keuken. Waarop ik terug zeg, uh budget? waar slaat dat op, wij willen die keuken dus ndan wordt het hem niet zeg ik. Weer wordt er gezegd ja bied serieus dan, waarop ik hem vraag of ze nog een scherpe prijs konden doen aangezien we toch graag de keuken wouden. Meneer blafte mij direct af met : Scherpe prijs HOEZO? je budget is toch 15k. Waarop ik hem zeg ooh dus zo gaat dat hier? maar ik heb geen budget gegeven. Maar dus als iemand jullie een budget geeft zorgen jullie hoe dan ook maar dat die keuken dat kost??? ongeacht of de materialen goedkoper zijn of niet. Meneer werd nog bozer en vroeg aan mij of ik dacht dat we ouderwets aan het handjeklappen waren? Terwijl hun toch echt op die manier aan het werk waren steeds en ik totaal niet!! ik gaf hem aan of hij het normaal vondt zo tegen zijn klanten te praten. Meneer pakte als een gek ondertussen alle papieren van de tafel en verfrommelde ze, liep weg en zij dat we hun tijd aan het verdoen waren.

    Dus überhaupt voordat ik het zogenaamde hand geschreven briefje had kunnen lezen helemaal had meneer deze al snel weg ge joetst wantja stel je voor dat dit naar de buiten wereld zou komen!!!? wij zijn opgestapt en kwaad de zaak uitgelopen. Wat een onbeschoft stel oplichters hier!! echt waar mensen KOOP HIER NIET!!!!!

    Wij dachten hier ook een mooie keuken te kopen, nou ze naaien je waar je bij staat!

    Als kers op de taart kom je er thuis achter dat er wel degelijk nog een actie was!!! gratis montage staat overal online!!!! en mij 8.5 x 275,- rekenen!!!!!

    Sterke punten
    GEEN ENKELE

    Zwakke punten
    WAARDELOOS BEDRIJF

    Oplichtende chanteurs

    Beste allemaal,


    Koop nooit en te nimmer een keuken bij de Keuken Kampioen.

    Tenzij je in een depressie wil belanden,zou ik je deze zogenaamde keuken verkopers aanraden.

    Eerste bezoek zeer meegaand,netjes uitgetekend,en betreft het een offerte geven ze aan,bij een volgende afspraak en de juiste dan

    aangepaste keuken zou je voor het officiele gedeelte tekenen ter aankoop.

    Fout!!!!!!!Je zit er meteen aan vast,en bij annuleren vragen ze je 30% van de aankoopwaarde.

    Op het moment dat je terug wil komen voor de aanpassingen worden er allerlei excuses verzonnen.

    Zo is de toen aanwezige verkoper ziek,krijg je een andere verkoper die ``helemaal``op nieuw moet beginnen.

    Bij alles wat je vraagt zucht en puft hij diep.

    Vraagt je huiswaarts te keren omdat hij moet afsluiten,en je daarbij de volgende dag te contacten betreffende de aanpassingen.

    Je raadt het al,volgende dag geen bellende verkoper.

    Gebeld wanneer deze wel klaar is,morgen meneer;je raad het al,niet dus!

    Bijna 2 weken later komen ze met een telefoontje waarbij de aanpassingen zoal gevraagd ingezet zijn.

    Een klein koffie kastje van 60 cm kost dan plots 600 euro.

    Daarbij nog een paar kleine aanpassingen,waarvoor we de vriezer van 600 euro hebben laten varen,waarbij het gesprek op

    locatie duidelijk was de vriezer tegen gevraagde aanpassingen weg te strepen,wat ook mogelijk was.

    Keuken was dan ook plots 2000 euro duurder!

    Dat werd m dus niet!

    Gevraagd of mijn vrouw en schoonvader de volgende dag langs konden komen hierover te praten hetzij keuken naar oud

    eerder getekende situatie te brengen.

    Er werd ze bij binnenkomst nog geen blik waardig gegeven,onderling hebben ze nog staan strijden al kijkend naar vrouw en

    schoonvader wie dit moest gaan oplossen.

    Het werd verkoper Elmar(pffffffffffffffffffffffffff,)die heeft de depressie uitgevonden!

    Zuchten,puffen,en totaal niet mee willen werken,wat een drama,

    waarbij hij nog doodleuk aangaf dat wij zeker ook nog bij andere ``keukenboeren``lang geweest zouden zijn.

    Daarop zijn ze maar gegaan omdat ze geen kant op wilde,en schijnbaar niets wilde verkopen(alhans,zo leek het)

    Na bijna 2 weken niets meer vernomen te hebben,belde Elmar terug op,wanneer de keuken geleverd kon worden,wij gaven aan

    klaar te zijn met de Keuken kampioen.

    Hij begon dan ook meteen te smijten met de juridische afdeling van de Keuken Kampioen,na nog geen 1 min telefonisch

    met hem gesproken te hebben.

    Daarop aangegeven geen zin meer te hebben in dit soort verkopers,en hem daarbij te hebben geconfronteerd met zijn eerdere

    gedrag bij de ``verkoop``.

    Daarbij weer wijzende op de juridische afdeling,en de daarop door ons te betalen 30% annulerings kosten.

    Beetje verbouwereerd,maar snapte plots de getekende offerte.

    Heb ik in het verhaal iets fout gedaan,jazeker,ik heb de revieuws op verschillende forums niet gelezen alvorens ik daar

    binnen stapte.

    Ronduit schrikbarend en ongeloofelijk dat dit soort bedrijven in NL nog bestaansrecht heeft.

    Aan de hand van bovenstaande een opzet gemaakt met het gedrag en onwelwillendheid,incl het niet mee willen werken aan

    het vinden van een oplossing ter annulering.

    Daarna werd ik opeenvolgende dagen werkelijk gestalkt door de verkopers Elmar en de aldaar werkende manager wesley.

    Opeens kon ik een goedkopere andere keuken kopen,en wilde hij wel meedenken,wijzende op de juridische afdeling van de

    Mandemakers Groep te Waalwijk.

    Het feit dat een keuken bedrijf een juridische afdeling bezit,moeten ons toch tot nadenken geven!

    We werden daarna dagen in de ochtend,middag en zelfs na werktijd/winkeltijd bestookt met telefoontjes van desbetreffende

    verkoper en manager Wesley.

    Zelfs de zondagochtenden net voor 10 uur in de ochtend belde ze nog op,waarbij wij niet opnamen.

    Daarna plots de te ``leveren`` keuken in je mailbox,wanneer ze deze kunnen afleveren,zoniet,treed de juridische

    afdeling in werking.

    Betreft het nu een Keuken verkopende partij,of hebben we te maken met juristen kantoor?

    Na 2 weken krijg je de 30% annuleringskosten in je mailbox,en of je deze binnen 2 weken wil betalen.

    Ze zijn soepel,je kan een betalingsregeling treffen,wat vriendelijk zeg!

    We gaan zelf de juridische weg bewandelen,gezien het feit ze in de overeenkomst zetten, bij aankoop keuken bij de keuken

    kampioen binnen 2 jaar,ze deze 30% zien als aanbetaling.

    Ja,jullie lezen het goed!!!!!!!Klinkt bijna als chantage.

    Bij deze,loop de Keuken Kampioen voorbij,en laat ze links liggen,dit zijn ware boeven.

    Check ook de andere revieuws,en zie het ware aard van dit bedrijf!

    Sterke punten
    Hebben ze die wel dan?O ja,geld binnen harken

    Zwakke punten
    Na verkoop ben je lucht,is alles teveel,

    Slechte ervaring aanschaf keuken bij Keukenkampioen

    Al vanaf het begin is Keukenkampioen Kaatsheuvel voor mij een groot hoofdpijndossier. Het begon al met zeer gehaast en onprettig verkoopgesprek door de verkoopmedewerker (nadruk lag voor hem duidelijk op het zo snel binnenhalen van een getekende order voor een nieuwe keuken; het geven van advies/luisteren/meedenken was tijdens dit gesprek niet aan de orde.

    In het gesprek gaf ik bij de verkoopmedewerker aan dat ik mijn huidige vaatwasser van Miele wilde behouden in de nieuwe keuken (mede i.v.m. financien). De verkoopmedewerker had intern de afmetingen ervan opgevraagd en hij garandeerde mij dat ik de vaatwasser kon behouden. Bij het inmeten in januari 2020 werd nogmaals door de Keukenkampioen aan mij bevestigd dat dit mogelijk was. Dat ik mijn Miele vaatwasser in de nieuwe keuken zou behouden, is ook in de getekende koopovereenkomst opgenomen.

    Tot mijn grote verbazing werd ik in april jl. echter ineens door Keukenkampioen Kaatsheuvel benaderd of ik even E 640,- voor een nieuwe vaatwasser van Siemens wilde bijbetalen, omdat mijn eigen Miele vaatwasser volgens de Keukenkampioen toch niet in de ontworpen nieuwe keuken bleek te passen. Ondanks dat Keukenkampioen ineens afwijkt van hetgeen bij de aankoop was overeengekomen, heeft Keukenkampioen Kaatsheuvel de volledige rekening van deze fout bij mij als klant neergelegd.

    Tijdens het ontwerp van de keuken is door de verkoopmedewerker verzuimd rekening te houden met de hoogte van de koelkast. De koelkast zit in de nieuwe keuken dermate hoog, waardoor ik voortaan altijd een trapje nodig heb om bij de bovenste legplateaus van mijn koelkast te kunnen. Over de hoogte en indeling van de keuken is destijds door de verkoopmedewerker geen enkel advies gegeven en/of meegedacht.

    Daarnaast is de keuken bij de installatie half gekit achtergelaten (een deel van het aanrecht is bij een kant van de muur nog helemaal open). Al maanden ben ik al aan het wachten wanneer dit eindelijk door Keukenkampioen naar behoren wordt afgemaakt. Iedere keer krijg ik van Keukenkampioen Kaatsheuvel de toezegging dat de kitter mij z.s.m. belt voor een afspraak, echter heb ik bijna 3 maanden na levering nog steeds geen kitter gezien. Inmiddels heeft iemand uit mijn omgeving aangeboden om het zelf voor mij te gaan kitten, omdat men ziet dat het mij teveel negatieve energie kost en iedereen zo snel mogelijk dit hoofdstuk voor mij mee wil afsluiten.

    Veel mensen uit mijn omgeving adviseren mij, na het zien van mijn nieuwe keuken (en de trap die ik nodig heb om iets uit mijn koelkast te pakken) en als ze horen hoe dit traject is verlopen, om deze gang van zaken niet te accepteren en hier werk van te maken. Ik ging ervan uit dat ik heel erg blij zou zijn van mijn nieuwe keuken en ervan zou genieten. Maar door alle negatieve ervaringen met keukenkampioen Kaatsheuvel ga ik er mentaal aan onderdoor.

    Ik vind het een treurige zaak dat Keukenkampioen Kaatsheuvel zo weinig op heeft met haar klanten en zich zo rigide opstelt. Servicegerichtheid en klantvriendelijkheid heb ik bij filiaal Kaatsheuvel erg gemist. Op mails wordt vanuit Keukenkampioen niet gereageerd. De order + betaling zijn bij Keukenkampioen binnen, dat is blijkbaar helaas het enige dat voor Keukenkampioen Kaatsheuvel telt.

    Ik heb nog de moeite genomen om Keukenkampioen op de hoogte te stellen van mijn ervaringen, maar op deze mail wordt gewoonweg niet gereageerd. Dit zegt al genoeg over hun houding.
    Het z.s.m. binnenhalen van de order en klanten na het zetten van hun handtekening op een later moment ineens opzadelen met onvoorziene extra kosten, is blijkbaar 'normaal' voor Keukenkampioen.
    Een grote afrader dus, keukenkampioen.

    Niet tekenen 20220065843

    Zeker niet aanbevelen.
    We kwamen voor een offerte. Aangegeven aan de vrouw die een verkoper ging halen en 2 keer aangegeven aan de verkoper zelf.
    Één van de eerste vragen: wat is het budjet?
    Kwam niet enorm klantvriendelijk over op dat moment, toch op in gegaan en besproken. Dan lijkt het bedrag me duidelijk.
    We zijn vervolgens uitgebreid geholpen, tips gehad en betrokken zijn ze met ons bezig geweest. Dus dat top.
    Uiteindelijk een keuken ver boven budjet. Dan natuurlijk het spelletje touwtrekken over de prijs. Uit eindelijk kwamen we op een bedrag wat opzich acceptabel was maar natuurlijk nog steeds boven budjet.
    En toen kwam het. We werden gevraagd te tekenen. Je weet hoe het gaat, mooie praatjes en overhalen. We konden er vanaf binnen 48 uur want ze waren aangesloten op het cbw. Wij overstag. We wilde toch graag alle voordelen die ze beloofd hadden.
    Na het tekennen, sfeer veranderd meteen. We werden de deur haast uit geschoven. Zitten we in de auto met meteen een naar gevoel. Meteen besloten. Dat gaan we niet doen. gelijk bellen en mailen binnen zelfs 24 uur. Gelukkig we waren er vanaf. Nee hoor. Nu een rekening van 670,- van wegen annuleren. Nooit tekenen, je wordt terplekke bedonderd. Nooit zou ik keukenkampioen nog aanbevelen.

    Keuken hoefde pas 2 jaar later geleverd te worden... this niet zo Dat ze alles al geregeld moesten hebben.

    Sterke punten
    Leuke tips voor de keuken

    Zwakke punten
    Pakkende verkoop praatjes en beloftes.
    Niet informeren hoe dingen daadwerkelijk in elkaar zitten.

    Onprofessionele montage & klantenservice

    Luxe en uitgebreide keuken gekocht via KK Beverwijk, na vervelende ervaring in het offerte-traject bij vestiging Cruquius. Locatiemanager M. van Beverwijk uiteindelijk prima keuken getekend en geoffreerd. Na levering 7 (!) herhaalbezoeken nodig geweest om de keuken correct te plaatsen; zelfs moedwillige fouten om verschillen in afmetingen van deuren niet geschuwd. Na 10 maanden staat de keuken nu zoals getekend. Medewerker C.S. van de klantenservice doet slechts loze beloftes, het blijkt de normaalste zaak van de wereld dat je 7 keer een dag thuis moet blijven zodat fouten hersteld kunnen worden en montage dan eindelijk volledig afgerond kan worden. Waar in het proces eerder nog over compensatie gepraat werd, en deze telkens vooruit geschoven werd totdat herstel afgerond zou zijn, bleek toen puntje bij paaltje kwam dat C.S. het af wilde doen met een bos bloemen.. erg ongepast en onprofessioneel!

    Inhoudelijk ingaan op deze klacht lukt Keukenkampioen tot op heden nog niet, een eventuele reactie hier zal naar verwachting opnieuw slechts ontkenning van het probleem en verkondigen van onwaarheden zijn.

Bezoek Keuken Kampioen

Schrijf een review