Oplevering na 32 ipv 10 weken, beroerde naservice en communicatie

Oplevering na 32 ipv 10 weken, beroerde naservice en communicatie

Op 24 november 2018 een keuken besteld. Kosten ruim € 15.000. Keuken werd op 18 februari 2019 geplaatst. De uiteindelijke oplevering was op 3 juli 2019. Er waren diverse gebreken: beschadigde kast, verkeerde kleur greeplijsten, verkeerde kleur ladefront, verkeerde kleur plinten, ontbrekend bevestigingsmateriaal, ontbrekend rooster in een plint en nog afstelwerkzaamheden etc. Door onzorgvuldigheid aan de kant van BenK zijn tot drie keer toe de verkeerde producten bij ons afgeleverd. Er wordt kennelijk niet in het magazijn gecheckt of de juiste spullen worden doorgestuurd. De levering van de keuken duurde 10 weken, maar het herstelwerk duurde ruim 20 weken. Hierbij moesten we er zelf continu achteraan gaan. Het heeft ons onnodig extra velofdagen gekost en we kijken nog steeds tegen een beschadigde kast aan. Op mijn klacht werd in eerste instantie niet gereageerd. Pas na een berichtje op FB kreeg ik bericht terug. Als ‘compensatie’ heb ik een dinerbon ontvangen van wel €50. Een bon van €50 om uit eten te gaan met mijn gezin; ik vrees dat we dit niet gaan redden zonder nog meer aanvullende kosten te moeten maken, zeker gelet de deelnemende restaurants. Lang verhaal kort: BenK is alleen aan te raden als alles in een keer goed gaat. Naservice en communicatie zijn belabberd.

Sterke punten
Prijs voor apparatuur

Zwakke punten
Slechte aftersale service en communicatie

Bezoek Bemmel & Kroon Reviews over Bemmel & Kroon

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Bemmel & Kroon
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden