Waardeloze service na verkoop

Waardeloze service na verkoop

Koop hier geen keuken omwille van de vele fouten die in het proces plaatsvinden en WAARDELOZE SERVICE NA VERKOOP! Wij hebben 6 MAANDEN over de eerste levering tot de correcte oplevering gedaan. Uiteindelijk zijn er 10 service beurten over heen gegaan, we hebben het hele proces de keukenkampioen via de monteurs, telefoons, mails, winkelbezoeken achter hun broek aan moeten zitten. Hebben tich fouten uit hun offertes, plannen en montages gehaald. Werden constant van het kastje naar de muur gestuurd en kregen als standaard antwoord “dat een keuken nu eenmaal maatwerk is en dat nu eenmaal langer kan duren.” Langer is voor de keukenkampioen wel een zeeeeeeer rekbaar begrip, men weze gewaarschuwd!
Hier alvast enkele zinvolle tips bij het aanschaffen van je keuken:
- Gebruik deze winkel als inspiratie, en niet als leverancier! De verkopers zijn super vriendelijk, de meeste monteurs en vrijwel alle service na verkoop is waardeloos.
- Check je toestellen goed op de laagste prijsgarantie. Internet zit vaak nog onder de “zeer lage prijs” van de keukenkampioen. Je kunt je toestellen trouwens ook altijd elders kopen.
- Let goed op de reacties op Trustpilot, Nederlandreview, Qasa,.. de hoge cijfers zijn vrijwel allemaal gegeven na de POSITIEVE WINKEL ERVARING, de negatieve allemaal na/tijdens een COMPLEET FALENDE MONTAGE en KLANTENSERVICE.
- Voel je vooral niet verplicht om onmiddellijk te tekenen. (er is een reden waarom ze willen dat je dit doet…)
- Wacht tot er een “Enkel deze week 40%” actie is. Onze vele winkel bezoeken hebben geleerd dat het heel vaak “Enkel deze week” is.
- Check alles, heel goed! Niet dat we het gevoel hebben dat ze veel met onze opmerkingen gedaan hebben, maar dan weet je alvast dat het niet aan je eigen onoplettendheid lag.
- Wil je een keuken zonder problemen? Blijf dan vooral zo ver mogelijk van de KeukenKampioen (en waarschijnlijk de hele Mandemakersgroep: oa Keukenconcurrent, MandemakersKeukens, deel van Grando,…) vandaan!
- Wil je veel sociaal contact en veel extra activiteiten rondom je keuken, koop hem dan vooral wel bij bij de keukenkampioen, wij hebben 10 dagen 1-5 mensen over de vloer gehad en dat was niet omdat we zo een grote keuken hebben -> een “gewone” U-keuken. (Zorg vooral ook voor melk en suiker voor in de koffie)

Hopende jullie alvast van een Keukenfiasco te vrijwaren wachten wij op een reële compensatie. Momenteel vind de keukenkampioen zich zeer gul door een dineerbon van minder dan 1% van ons aankoopbedrag aan te bieden. Best grappige actie nu we eindelijk "zorgeloos" in onze keuken kunnen koken…

Sterke punten
Vriendelijke verkopers
Tot laat open
Vaak "enkel deze week 40% korting en 1EUR montage" acties
Grote toonzaal
Veel mogelijk
Altijd koffie of thee

Zwakke punten
Zeer matige monteurs, pas voor servicebeurt 9 en 10 kregen we een goede
Bestelproces - leverproces - montageproces zit vol FOUTEN
WAARDELOZE service na verkoop
Veel beloftes weinig daden
Niet punctueel
Arrogante regiomanager
Interne bedrijfsstructuur loopt spaak en dit is voor de klanten duidelijk merkbaar in lage wachttijden, foute leveringen, geen/foute terugkoppeling op telefoons/mails
Geleverde stemt niet altijd overeen met bestelde
Hebben geen kennis over vlakintegreerbare kookplaten
Hun klantgerichtheid zit enkel in het binnenhalen
...

Bezoek Keuken Kampioen Reviews over Keuken Kampioen

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Keuken Kampioen
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden